Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

A vágy.

2007.06.17. 20:04 :: Slevi

 

A Vágy 

Dominának öltöztél és elém álltál.Derekadon egy böröv volt korbácsal.Egyébként meztelen voltál,hogy kivánjalak és gyönyörőm megtaláljam játékodba.Lábadon tűsarkú szandál volt,hogy a bőrpántok mellet érezd a nyelvem mikor parancsodra alázatal lábfejedhez hajolok.

-Akarod-e a vágyam,vagy félsz tőlem?Néztelek.Meztelen nőies tested,vágyakat ébresztett bennem és egyre határozotabban éreztem azt,hogy kell a gyötrő szenvedélyes vágyad.Vetközni kezdtem miközben te néztél engem.Ingem le akartam vetni de te kezedel megfogtad és nem engedted.

-Nem mondtam,hogy vetközz,a vágyadról érdeklödtem!

-Oh igen Úrnőm,akarom a vágyad!-mondtam és meztelen nyakad megcsókoltam mert tényleg akartam vad szenvedélyed.Megpofoztál majd le akasztóttad övedről a korbácsot.

-Akkor miért nem térdelsz előttem mint ahogy egy szolgához illik?Probáltam gyors lenni és lábad elé térdeltem.Te a combomba rugtál majd le ültél a fotelbe.

-Csúsz elém és könyörögj szenvedélyemért!-parancsoltad.Lábad elé csúsztam.Bokádon éreztem a kedvenc parfümöd illatát.Lábfejedhez hajoltam és megcsókoltalak.

-Fogadj el szolgádnak!-kérleltelek.Lábaid hátamra helyezted ugy,hogy tűsarkaid nyakamat nyomják.

-Milyen szolgám tudsz lenni?

-Engedelmes.-mondtam.Cipősarkaid erőteljesebb nyomását éreztem a nyakamon de korbácsod ütése jobban fájt,mit válaszomért kaptam.

-Milyen szolga?-kérdezted újból.

-Amilyenek úrnőm parancsolja.-probálkoztam az újabb válaszal.Újabb ütést adtál a korbácsal.

-Vetközz!-Parancsoltad.Feltérdeltem,hogy a már kigombólt ingem levegyem de Te meztelen mellkasomra ütőttél a korbácsal.

-Hogy merészelsz lábamtól csók nélkül felkelni?-magyaráztad büntetésed.Újra lábfejedhez hajoltam,hogy potoljam mulasztásom de vállamba rugtál.

-Nem vagy arra méltó,hogy csókot fogadjak el tőled.-mondtad a játék kedvéért kicsit mérgesen.Cigaretta útán nyultál és én mint már szerepét jól ismerő szolga tűzzel kináltalak.Elfogadtad a tűzet,de ugy tettél mindtha ott sem lennék,pedig a füstöt reám fujtad,a hamut a tenyerembe szortad és a cigarettavéget markomba nyomtad el.Előtted térdeltem és meztelen tested nőies vonásait néztem.Szeretem,hogy játszol velem.Szükségem volt szadista játékodra mert csak igy volt értelme szenvedélyünknek és szerelmünket ez a szenvedélyes fájdalom szülte mindig újjá.Igy mikor az égő

cigarettevéget markomba nyomtad arcodon a kéjt kutattam.Kezedel intettél,hogy megmoshatom kezem a cigarettád után.Mikor vissza tértem a mosdoból,már nem ültél a fotelbe.Az asztalnak támaszkodva maszturbáltál.Szeretem nézni de még jobban szeretem volna bekapcsolodni erotikus játékodba.Csodálattal néztem nőies mozdulataid,amint markodban fogod gyönyürű melled majd újjaidal gyöngéden megsimogatód.Közelebb léptem mivel akartam a játékod.Te tovább simogattad gyönyörű tested és mikor már egész közel álltam hozzád ajkadal közelitettél.Szükségét érezted annak,hogy csókoljál,miközben játékos újjaidal,izgalomtól nedves kelyhedet ingerelted.Szenvedélyes csókod után nedves újjaidal érintetted az ajkam és élvezted amint tisztára nyaltam azokat.Az igazat megmondva ezt én is nagyon élveztem.

-Még kérsz?-kérdezted.

-Oh igen,tudod,hogy szeretem.-mondtam.

-Akkor harcolj érte,mint ahogy egy férfihez illik!-mondtad kokketálva és megpofoztál.Eléd térdeltem és megcsókoltam játékos kezed .Kezeimmel gyöngéden érintettem lábszárad testemben éreztem irántad a vágyat.Nagyon érzékien nyögdé-cseltél.Leakasztóttam a korbácsot a derekedon hordót övről és kezedbe adtam.Nem akartam,hogy orgazmusod legyen nyalásom és fájdalmam nélkül és tudtam,hogy ezt Te is igy akarod.Arcomat combodhoz érintettem,megcsókoltam majd lábfejedhez

hajoltam és szenvedélyel csókolni kezdtem.Erőteljes korbács ütéseid nem voltak szaporák,égették fájdalmasan hátamat meg-meg vonaglóttam előtted.A gyötrő fájdalom ellenére szenvedélyt és gyönyört éreztem és szeretem szadista vágyad.Minden ütés után,megcsókoltam lábszárad,nyaltalak élvezettel és szeretem azt,hogy élvezetedre kiszolgáltatom testem.Igy igazat adtam neked mikor egyerőteljesebb ütés után el jajgatam magam és azt parancsoltad,hogy álljak a falhoz.A faromra kaptam öt ütést pedig többre vártam.Váratlanul át öleltél és csókolni kezdtél.Szeretem amint meleg testedet éreztem majd újból lábaid elé nyomtál és azt parancsoltad:

-Folytasd és nem akarok hallani több jajgatást!Ölelésed és szenvedélyes csókjaid meggyöztek arról,hogy nagyon szeretsz mert ez nem volt benne a játékba.Szerelmedet viszonozni akartam és elhatároztam fájdalom érzetem le fogom gyözni kedvedért.Formás lábszárad segitet is egy ideig.Élvezettel csókoltam végig lábszáraid és nyalakodásom közben hallotam szenvedélyesebb sóhajaid,igaz ütéseid is erőteljesebbek lettek.A szenvedély és szenvedés között küzdőttem magamal és egyik erőteljesebb ütésed után,újra fel nyögtem.

-Állj a falhoz!-parancsoltad.Szégyeltem magam amiért nem sikerült legyöznőm a fájdalmat.Mielőtt a falhoz álltam volna megcsókoltam a combod,valahogy tudatni akartam,hogy élvezem a játékod.A falhoz állva felvettem a büntetéshez alkalmazótt pózt.Éreztem,hogy a hátamnál jársz.A legnagnagyobb büntetés az volt,hogy nem láthatlak büntetés alatt.Újjaidal érintetted a hátamon hagyott korbács nyomokat és elszomoritótt a kijelentésed.

-Lehet,hogy már nem szeretsz és ezért vagy annyira érzékeny!Nem tudsz áldozatót hozni az én örömömért!

-Ez nem igaz,mert nagyon szeretlek!És indulatom elfelejtette velem azt,hogy büntetésért állok a falnál és feléd fordultam.A következő pillanatba viszont ez újra tudatosúlt mert akarát vertél a faromra,hogy szinte megint elorditóttam magamat.

-Akkor bizonyitsd ezt mikor ellőttem térdelsz,most a büntetésedért állsz itt!Nem feleltem,tudtam,hogy most szigorúan fogod verni a farom de újra tenyered éreztem a faromon.

-Tudod,lehetöséget adok néked arra,hogy elmond szerelmi vallomásod.Nagyon várom hallani!Nem várattál tovább,minden ütés után,vallotam:-Szeretlek Úrnőm!Nem tudom,hányszor mondtam el de mikor azt parancsoltad,hogy térdeljek eléd alig birtam megfordulni mert ugy éget a farom.Mikor megláttam meztelen tested egy erős erekcióm lett mit természetesen észrevettél.

-Mi van szolga,baszni szeretnéd az Úrnődet?

-Elnézést,Úrnőm.-habogtam és szégyeltem magam,hogy saját magamat ennyire nem tudom kontról alatt tartani.

-Értem én.Nem szégyen ez.-mondtad és közelebb jőttél fürge újjaidal simogatni kezdted az ágaskodó vesszőm.Csak a helyzet az-folytatad-,hogy ez az este az én vágyamról kellene,hogy szóljon.Ugyhogy térdre és folytasd ahol érzékenységed miatt félbehagytad!-parancsoltad és közben simogató újjad körmeit a vesszőmbe nyomtad.Ez a fájdalom,nagyon kéjes volt de nem tudtam élvezni sokáig mert parancsodat teljesitenem kellett.Lábaid előtt térdeltem újra és élveztem.Egyszere élveztem a vágyat és megkinzótt testembe a fájdalmat.Újra csókolni kezdtem a lábaid és Te hagytad.Megmarkoltam a farodat és kelyhedbe kóstoltam.

-Élvezem,folytasd!-mondtad és újra használtad a korbácsot is.Ütéseid viszont gyengülni kezdtek.Remegni kezdtél sóhajodból kiéreztem,hogy csodás amit most érzel.Kezedel útánam nyultál.

-Akarom,hogy csókolj,hogy szorosan ölelj!Parancsodat teljesitettem,kezeimmel simogatalak és ugy éreztem,hogy szereted gyöngéd érintéseim.Mivel szorosan magadhoz öleltél azt gondoltam,hogy szeretnél magadba érezni igy megprobáltam beléd hatolni de Te egy ügyes mozdulattal megakadályoztad.

-Most nem!Majd ha férfiként harcolsz értem!-mondtad.Habár vágyam erős volt megértettelek és ezt nagyon szeretem benned.Érted harcolni kell…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr27100610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása