Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Variációk Bdsm témára

2007.06.17. 13:32 :: Slevi

http://blog.hu/admin/blogs/9574/files

 


Erotikus vágyak három részben

 

( Idill a házasságról)


Első rész


Reád néztem.Szemem megakadt lábfejeden,éreztem testemben a vágyat.

-Akarlak!-sutogtam füledbe.Reám nevettél és kigomboltad a blúzod.Mikor meg akartam érinteni melleidet nem engedted.

-Már nem szeretsz?-kérdeztem kétségbeesetten.Nem válaszoltál,csak szoknyád alá nyultál és le vetted a bugyid majd a kezembe dobtad mint egy labdát.Csodálkoztam,a kezembe labdaként össze gyürt bugyidal.A tükör elé mentél és fésülködtél,a hátadhoz álltam és meztelen vállad megcsókol-tam.Te nem tiltakoztál,kezemel gyöngéden megfogtam melleid.A fésüvel erősen a kezemre ütöttél és menekültél tőlem a szobából.Ütésed nagyon fájt de még jobban elutasitásod.Nem mentem utá-nad habár testemben éreztem irántad a vágyat.Labdaként összegyürt bugyidat,újra kezembe vettem és vágyakozva arcomhoz szoritóttam és megszagoltam.Illata csak szította bennem a vágyat ezért lassan kibontottam,hogy nézem a formáját,lássam a szinét.Narancssárga volt és az alsó része na-gyon véres.Most már értettem miért menekültél előlem.


Második rész


Este van és meleg.Mindketten a diványon ülünk és olvasunk.Nem beszélgetünk de mégis értjük és érezzűk egymást.,mivel kezünk összeér.Nagyon kivánlak,ezért újjamal probálom megérinteni a combod.Ezt te érzed és közelebb jösz hozzám.Nagyon szereted mikor lábadat simogatom.Lete-szem a könyvet magam mellé,csak a simogatásra figyelek,majd előre hajlok és megcsókolom a térded.

-Oh,ne!-mondod és kezedel elnyomod a fejem.

-Én szeretem,kivánom a véred!-mondom.Közben te is leteszed a könyvet és kedvesen mosolyogsz.

-Poros a lábam,meg kell mossam.-mondod.

-Megmosóm én.- mondom és vízért megyek.A lavórral jövök vissza,szappanal és törülközövel.Ar-codon látom a kellemes érzést mikor lábaidat a vízbe teszed.Elébed térdelek vízet locsolok a láb-száradra,be szappanozlak.Fel állsz és leveszed a ruhád.Meztelenséged erotikus vágyam fokozza.A szappanal gyöngéden dörzsölöm a tested.Kezeid fel emeled és nyakadra kulcsolod.A szivaccsal le-mosóm testedről a szappanhabot majd vizes tested szenvedélyel csókolni kezdem.Nyelvemel kelyhedbe kostolok.Vér után kutatok,de már nem menstruálsz.

-Már elmult?-kérdem.

-Majd még lesz.-mondod.Én tovább folytatom tested ízlelését.Te behunyt szemmel élvezed.Érzem testeden az izgalmat és izzadságot.

-Még én sem kóstoltam a véred!-mondod,miközben kelyhedet ízlelem.Kezeimmel melleid után nyúlok.Majd mikor markomban érzem gömbölyded formáid azt mondom:

-Majd még kóstolhatod.-és tovább dolgozzok forró ágyékodon,míg nem hallom kéjes sikolyod.


Harmadik rész

A tévét nézem,a hiradót.Csak gyilkolás mindenűtt.Vér és könny a síratófal árnyékába.A templomba ima közben leszurják Roger testvért.Milyen jó,hogy mi szeretjük egymást,gondolok reád.Be-jösz a szobába és leülsz mellém.A ruhád rövid.Meztelen karod és combod testemhez ér.A ruhád nagyon szűk,kioldod öved.Megkivánlak,mióta házassok vagyunk már nem tudom hányadszor?Ki-gombolom a ruhád,szemtelenül ágaskodó mellbimbódat meg csókolom.Legszivesebben megharap-nám,de azt majd később.

-Ez a játék legyen az enyém.-mondod.

-Hogyan akarod?-kérdem.

-Majd meglátod ha bizol bennem!

-Újitani akarsz?-kérdem.

-Lehet.-Mondod kokettálva.Kezedbe ruhád övét lobálod.

-Játszodj velem.Ugy ahogy akarod.-egyezek bele játékodba.

-Vetkőzz!-parancsolod,és én élvezem,hogy vágyad van.Meztelenre vetkőzünk,miközben nézzük egymást.Elém állsz és kezedel megölelsz.Újra kezembe veszem melleid,de te reám parancsolsz:

-Most csak én!Ez az én játékom!Megfogod kezeim és ruhád övével hátra kötöződ.Elém térdelsz és melleidel simogatod combom,a vesszőm,a hasam.Fürge újjaidal gyöngéden játszol heréimel.Kicsit feszült vagyok korlátoltságom miatt,de élvezem amint kifejezed vágyad.Egyik kezedel megraga-dod a vesszőm és szorongatod,egyszer gyöngéden majd vadul,szinte fáj.Másik kezedel faromat szoritod és mikor hátrálnék vad szenvedélyed elől,körmödel fegyelmezel.Vesszőmön érzem le-heleted és nyelvedel megérinted.Markodban érzed amint teljesen kemény lesz.El engeded és arco-dat hozzá símitod.Fel állsz és az asztalra ülsz.Kezedel segíted,hogy beléd hatoljak.Csókolsz,majd karomba harapsz miközben mindkét kezedel faromat szóritod.Lökéseim élvezed és biztatsz:

-Nyomd beljebb,mert élvezem.Ezt az élvezetet látom viselkedéseden,mert csókolsz és harapsz.

Nem birom tovább ezt a kéjt és el élvezek.Te mosolyogsz és körmödel többszőr megkarmolsz.Él-vezed,hogy tehetetlen vagyok,hogy fáj és mégis szeretlek,a nyakadat csókolom.Kicsit kimerültem.

-Folytassuk majd holnap.-kérlelek.

-Nem!-mondod határozottan,és újra a karomba harapsz.Nagyon fáj.

-Miért nem?-kérdezem és probálok hátrálni de te körmeidel fegyelmezel.Karmolásod égeti a testem és fájdalmasan nyöszörgök.

-Ssss,még nem fejeztem be a játékom!-magyarázod és hangodból érzem a szenvedélyt vagy talán a kéjt.Leszállsz az asztalról.Probálom mérlegelni a helyzetem.

-Meddig tart a játékod?-kérdezem.Nem felelsz.Arcodal hozzám simulsz és csókolsz,a karomat is ahol megharaptad,a vállam,a mellkasom és kiszolgáltatótt állapotom ellenére is felismerem azt a tényt,hogy csodálatos vagy.Kezdem megszeretni a játékod,annak ellenére is,hogy fáj.Megcsókolom a nyakad,miközben te csókolod a hasam.Te reám nézel és ajkadal közelitsz ajkamhoz.Szenvedélyel csókoljuk egymást és azt sugod fülembe:

-Megkóstolom a véred!Nem tiltakozom.Szeretem,hogy ölelsz és hogy szemtelen melleid a mellkasomat nyomják.Körmeid erőteljesen és szenvedélyel többször hátamba nyomod.Fájdalmasan ég a nyoma megcsókolom kéjes arcod.Te is csókolsz,majd nyelvedet érzem égő hátamon.

-Milyen az íze?-kérdem.

-Finom.Én szeretem.-válaszolod,miközben fürge nyelvedel karmolásaid nyomán,a hátamon dolgozol.Majd leoldod kezemröl az övet,és azt mondod:

-Ha szeretsz,akkor most megölelsz.Reád nézek,és arcodon vér nyomot látok.Magamhoz ölelek.Na-gyon jó az,hogy vagyunk egymásnak,ebben a világban hol oly sok vér folyik.

*

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr99100328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása