Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

A föld

2007.09.22. 19:27 :: Slevi

 
 
A föld
 
 
Pecsenyét ettűnk tejfölős salátával.Majd kérésedre fehér bórt bontóttam.Csak keveset ittál.Azt mondtad téged álmosit a bór és neked még terveid vannak.Beszélgetűnk és figyelmembe ajánlóttál egy cikket az újságból,a korupció leleplezéséről.El vonultam a szobába,hogy el olvassam.Mivel keresztrelytvényt is találtam fel álltam,hogy keresek egy ceruzát.Oldani kezdtem a rejtvényt mikor a szobába jöttél.A diványra ültél és azt mondtad:
-Jól esne ha foglalkoznál velem egy kicsit.Össze hajtóttam az újságót.A hátadhoz álltam és maszirózni kezdtelek.
Selymes meleg börödet érintve erotikusnak találtam.Kezeidel megfogtad maszirozó kezemet majd nyakam után nyultál.Megcsókoltalak,éreztem ,hogy azt akarod.Te viszont elmondtad a vágyad.
-Igazán én most nem maszirozást akarok.Azt akarom,hogy basszál meg!Ezt nagyon szeretem benned,mikor félre érthetetlen vagy.Eléd állok és le tollóm a nadrágom,közben te is vetközől.
-Vedd le!Azt akarom,hogy meztelen legyél!Látva meztelenséged megkivántalakKezeimel két melled szórongatom,miközben te fürge újjaidal vesszőmet bekeményited.Időnként arcodhoz simitód és meleg nyelvedel is érinted.Mikor elég keménynek érzed szét
tárod lábaid és szenvedélyel mondod:
-Gyere!Eléd térdelek és belédhatolók.Lábaid körém fonód és kéjesen sóhajtasz.Lassan mozgók és két melled közé nyomom az arcom.Te erőteljesebben szeretnéd,érzem a hangodból,a szóritásodból és megemelt altestedből.Habár nagyon kellemesnek érzem és ösztönősen kivánlak,vesszőm keménysége egyre csökken.Fürge újjaidal orvosolni probálod és mikor sikerűl arra kérsz:
-Legyél erőszakosabb,szeretni foglak érte!
-Tudod édesem,hogy nekem ez,hogy megy!
-Ohh azt ne kérd,az ugy túl
durva!És én mindig nagyon sajnálak!-mondod miközben lassan mozgok benned és habár nem akarom érzem,hogy vesszőm újra elpuhul.
-Szükségem van elevenségedre,csak Te is kell,hogy akard!-mondóm.Egy pillanatra lehunyód a szemed mintha megrémültél volna kérésemtôl majd megsimitód az arcom és azt mondód:
-Csak azért mert bevállaltad újra!Fel állsz a diványról a szekrényből kiveszed majd vissza jössz kezedbe egy vastag bőrfonatókból álló korbácsal.
-A multkór harminc volt.Most mennyi legyen?-kérded
-Marad a harminc,de ne kimélj!
-Jó.-egyezel bele a játékba és várod,hogy jelt adjak a kezdésre.Eléd térdeplek,megcsókolom selymes combjaid majd kicsit szét nyitóm lábaid.Két kezemel megmarkolóm a farod,megadva a jelet,hogy kezdheted.Az első ütések mindig fájnak majd foglalkozóm testedel,csókolak és nyalak fájdalmamba és kéjt érzek mikor érzem,hogy korbácsolás közben egyre nedvesebb vagy.Szeretem,hogy leleplezem hazugságod és jogosnak érzem magam arra,hogy fájdalmam betöltése után megbünteselek titokban érzett vágyadért.Azért amiért benedvesedtél és izgalmad lett miközben kinoztál.Mirre le adód az utolsó ütést is már borzalmasan ég a hátam de vesszőm kemény.
Várom,hogy lássam amint a korbács kiesik a kezedből,hogy a diványra nyomjalak.Magadhoz akarsz ölelni de kezeid megfogom majd hirtelen megpofozlak és beléd nyomom a vesszőm.
Erőteljesen mindent!Kicsit helyezkednél de nem engedem,mert nekem igy jó és belédharapok mert szeretett vágyam lettél mit a föld titka adótt és ez a sárgolyó fog elnyelni minden gyönyörrel ,hazugsággal,fájdalommal,kéjjel a meg nem értett csodákkal,mit mindketten megfeszülve élvezzűnk egy pillanatig.
 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr10173315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása