Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Erotika sorozatok

2008.01.02. 14:47 :: Slevi

 

( Erotika sorozat)


        Első élmény


Mikor megláttalak éreztem rajtad,hogy olyan vagy mint egy pók és én az áldozatod amint befonsz a hálodba.Mivel éreztem ezt,kerültelek.Igazán nem is vagy valami nagy szépség.Te nem mondtál le rólam.Mindig igyekeztél el menni mellettem és felém mosolyogtál.Találtál valami okot,hogy szóba állj vélem és meghivtál magadhoz mikor születés napod volt.Én nem mentem el és mikor számon kérted távol maradásom okát azt mondtam:-Én már öreg vagyok és családom is van.

-Nekem is van férjem,mondtad és egyébbként is feleségedet is vártam.Egy nap viszont megfogtál,észrevétlenül be sétáltam a hálodba:

Fáztam.Te megláttál és felhivtál egy fórró kávéra és én elfogadtam meg-hivásod.Miközben kávézgattunk te kigomboltad a blúzod.

-Én nem akarok kalandót,probáltam magyarázkodni de te egy mosolyal megoldótad a feszültséget.

-Nékem is van férjem,de attól még jól érezhetjük magunkat.-mondtad.

Láttam,hogy nem tudok menekülni tőled,ezért azt mondtam:

-Én szeretem,ha egy nő egy kicsit perverz!

-Igen!Erre gondoltam én is!-és magyarázni kezdted erotikus álmaid.

-.Szeretném ha Úrnőként kezelnél-mondtad és én a poén kedvéért azt kérdeztem:

-Most Úrnőm mit parancsol?

-Elém térdelsz és kinyalsz!Éreztem rajtad,hogy ezt nagyon komolyan gon-dolod és kinyaltalak ahogy kérted.Nagyon nedves voltál de szerettem az ízed,igy mikor megkértél,hogy újra kávézzunk tudtam,hogy mit is akarsz.

Miközben kávéztunk azt mondtad:

-Most szavadon foglak!

-Mit igértem és esetleg nem adtam?

-Semmit!Csak azt mondtad,hogy szereted ha egy nő perverz!

-Igen,ez igy van és ez nem hazugság,mondtam.

-Gyere,nyalj ki megint és megérted miről beszélek!Elébed térdeltem és te egy pillanat alatt szabadá tetted a kelyhed.Mikor meg ízleltelek megint éreztem azt az érdekes ízt majd hirtelen megszóritótad a fejem és megteltt a szám vízeletedel.

-Nyeld le!Akarom,hogy nyeld le!-Parancsoltad,csak miután le nyeltem lazult a szorításod.

-Szereted a perverzitásom?-Kérdezted kokettálva.

-Igen!Nagyon!-Te reám mosolyogtál és azt mondtad :

-Akkor folytassuk mert még van bennem.Azóta rendszeresen iszom a vízeleted amikor csak te akarod és én nem tudok menekülni tőled mert megfogtál az ízével és nem értem de megszépültél.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr17282062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása