Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Erotika sorozatok

2008.01.02. 14:57 :: Slevi

 

( Erotika sorozat )


Harmadik élmény


Nem kereslek pedig hiányzól.Üresnek érzem magamat nélküled.Perverz hajlamod,tested illata egyre többszôr jutt eszembe és nem értem miért nél-külözlek életembôl.Orvos nejem pedáns és steril életfelfogásával kizár minden élvezetett életembôl.Egy jól induló gyertyafényes vacsora után mi-kor már azt hittem,hogy nejem is élvezné az erotikát,ki akartam nyalni mert szükségét éreztem annak,hogy érezzem nôies ízzét.Elutasitótt mert ugymond testi higéniája nem a legmegfelelôbb.Igaz az ajánlatót azután tet-tem,hogy kiment vizelni.Reménykedtem,hogy nejemben is vélek felfedezni valami egzotikus nôies ízt.-Mi kultúr lények vagyunk és erotikánk is kultu-rált kell,hogy legyen.Csak frissen mosdótt testel szabad közelednûnk egy-máshoz,gyöngéd érintések és csókok álltal.Ajánlatómat elnézte mivel a harmadik pohár bór után voltam és tôbb mint valószinû,a bór hatása alatt már erkölcsi tartásunk labilis lesz.Ezt a szimptomát ô is érezte mert meg-szédûlt és erôs vizelési ingere lett.Azért köszöni a kellemes vacsorát és örvend,hogy kulturált emberhez méltó igényeim vannak és ebben része-sitem személyét is.Gondolom,hogy ezt azért mondta mert vacsora elôtt kapótt tôlem egy csokor rózsát is.....

Szóval kereslek.Hiányzik nôies elevenséged.Az életöröm.Igy igen boldog lettem mikor a rövidárú-üzletbe találkoztunk.Gombót vásároltam a pepita zakomra,te meg 2m zsinórt.Láttam rajtad,hogy örvendel nekem.

Meghivlak egy kávéra a szemközti kávézóba de te elutasitód ajánlatóm.

Mivel szinte szomszédok vagyunk,egyûtt megyûnk hazafele.Beszélgetûnk.

Lakásod elôtt elköszönôk tôled.

-Hiányzól!Van kifözve kávém,ha gondolod....Megmelegitem ha úgy szere-ted...-ajánlod.

-Jó.-mondóm és azt hiszem,mindketten ezt a választ akartuk.A konyhába

helyel kinálsz.Pillanatók alatt leveszed magadról a kabátot és tûzet gyúj-tasz ,hogy melegitsd a kávét.Hátulról átölelek,kigombolóm a ruhád és meg-markolóm a melleid.Hagyód,nem vonakodsz.Megcsókolak és te szenvedé-lyel viszont csókolsz.Kezem a csipödôn,eléd akarok térdelni de te nem en-geded.

-Nem,ezt most nem!

-Szügségem van az ízedre!-mondom

-Most más a vágyam!

-Mi a vágyad?

-Korbácsolj meg!Kérlek!

-Nem értlek.-mondom de szemeden,tekinteteden látom,hogy ôszinte vagy.

A szavakat keresed.

-Mióta elmentél,kinzóm magam.A zsinórt ma ezért vettem,hogy testemre szóritsam.Csipeszeket teszek a testemre,hogy szóritásuk kinozón.És igé-retet tettem magamnak,hogy ha vissza jössz hozzám megkorbácsoltatóm magam veled!Addig nem engedem,hogy hozzám nyúlj míg ezt meg nem teszed!És ne kérdezd,hogy miért kérem ezt,csak tedd meg a kedvemért!A nôket nehéz kiismerni.Melyik bôlcs is mondta?-hirtelen erre gondoltam.

-Hol akarod a korbácsolást?

-Fent a padlásszobába.-mondtad és mutattad az irányt.A szoba inkább rak-

tárhoz hasonlitótt.Elmondásod szerint férjed ezért is csinálta,hogy a feles-leges holmikat itt tartsátok.Rendezgetés közben észrevetted,hogy az ácsok itt felejtettek egy kampósszeget.Kiprobáltad teherbirását és egyre nyilván-valóbb mazochista vágyaid itt ápolgatod.Azért avatsz be titkaidba mert a megfelelô társadat látod bennem .Boldogá tesz,hogy beavattál vágyad tit-kába.Nagyjából ezeket mondtad,miközben meztelenre vetköztél.

-Szeretném ha te is levetköznél.-mondtad.Meglepetésemben igazán nem is tudtam mi történik velem.Meztelenséged látva egyre jóbban tudtam,az a nô vagy ki életerôt és értelmet adsz életemnek.Mig én vetköztem addig te elô-vetted azokat a kellékeket melyre elgondolásod szerint szükség lesz.Ott volt a korbács is.Mikor a kezembe vettem,megborzongtam.

-Ez nem játék!Ha evvel reád ütök ez megsebez!

-Igen!Természetesen ezt akarom,hogy kinoz,hogy megsebez és én nagyon foglak szeretni érte!Csuklóid köré hurkót kötôttem a zsinóral amit vettél majd a kampóra húztam és tested megfeszült.Tested még kivánatosabb lett.

Így gyönyörkôdtem,megérintettem megfeszült formáid.Nôi testben még nem láttam ennyi erotikus kisugárzást.Megcsókoltam testrészeid,melleid,

farod,hasad,combjaid majd vállad.

-Tényleg erre van szükséged?-kérdeztem,reménykedve,hogy hátha nem kérsz tôlem ilyen brutalitást.

-Igen!Sebez meg kérlek!-És megkorbácsoltalak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr11282075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása