Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

A Parti

2008.04.04. 15:47 :: Slevi






A parti


A diványon ültûnk és beszélgettûnk.Majd megmutattad legújabb képeid.Jól sikerûltek és viszont látva a megörökitett mozzanatokat,magyarázztuk a képeket.Sötétkék selyempongyola volt rajtad.Meztelen lábszárad,formás lábfejed erotikus vágyamat ébresztették fel irántad.
-Emlékszel erre a képre?
-Ez a török bazár.Ott vettûk a korbácsot,mert neked tetszett a szép fonata.
-Igen,tényleg tetszett de más elképzelésem is volt.El kell ismerd,nekem jobb a vízualitásom!
-Hát ez attól függ.A képet én készitettem.-válaszoltam.Majd megkérdeztem:
-Akarsz egy partit?Elmosolyogtad magad.
-Ha én nyernék,akkor nagyon szeretném a partit.
-Bizz a szerencsédbe.-biztattalak.
-Csalás nélkûl!Amit a sors tartogat!
-Mi lesz ha csalok?-érdeklödtem.
-Megbüntetlek!Nagyon megbüntetlek!-ismételted magad,kicsit kokettálva a büntetés gondolatával.Neked adtam a pakli kártyát,hogy te oszd le a szerencsét.Két királyom volt,egy dámám,szív hetes és egy négyes.Két lapót kértem és leadtam a királyokat.
-Mennyi a bank?-érdeklödted
-Negyven.Tartód?
-Emelem még tízzel!
-Hány lapót cserélsz?
-Tartód vagy nem?
-Legyen!Tartóm a bankot.Három lapot cseréltél és láttam rajtad,hogy nyugodt vagy.Nekem jött egy pikk király és egy kilences.
-Nos?-érdeklödted.
-Nincs semmim.-válaszoltam és kiraktam a lapokat.Te is letetted és volt három hetesed,egy ászod és egy szív hatosod.
-Csaltál!-mondtad.
-Nem csaltam!A dámákra vártam.Vagy úgy nyerek vagy sehogy.
-Jó!Akkor most fizetsz!-figyelmeztettél az adóságra.Levetköztem derékig míg te elôvetted a karabinerekkel ellátott börbilincset és a kezeimre csatoltad.
A hálószobánkba rögzitett lánc mellé álltam.A karabinereket a lánchoz kapcsoltad és ott hagytál vagy öt percig.Mikor visszajöttél,tûsarkú cipô volt rajtad.hogy termeted növeld.A nyakad köré csavart korbács végét markoltad kezeidel, most is a sötétkék selyempongyola volt rajtad.Elém álltál,olyan közel,
hogy érezzem az illatod és halljam kéjjesen suttogó hangód.
-Tudod,hogy élvezem mikor megbüntethetlek!?
-Igen,tudom úrnôm!Ezért is csaltam!Forró nyelvedet éreztem a mellkasómon.
Egyik kezedel magadhoz öleltél és apró csókokkal kényeztettél.
-Azt is tudod,hogy gyönyôrérzetem van mikor korbácsolak.
-Akkor élvezd!Ne kimélj úrnôm!Ölelésed gyengûlt.A hátamhoz sétáltál.Ujjaidal megsimitóttad a hátam és éreztem meleg leheleted,mielôtt a korbácsütéseket leadtad.Egy sorozatót adtál ami tiz ütést jelentett.Mindig így szoktad csinálni.Ezek mindig lágyak,olyan bemelegités félék.Kinzásod esztétikája vagy inkább így is éreztetni akarod velem,hogy nô vagy és akarod,hogy nagyon kivánjalak.Jutalmazól,hogy csaljak.A sorozat után megint elém álltál.
A korbácsot megint nyakad köré tetted de kezeidel magadhoz öleltél.Ajkadal ajkamat kerested és mikor megérintetted szenvedélyel szívtad,csókoltad.Ke-zeid derékszijam kikapcsolásával voltak elfoglalva és levetted rólam a nad-rágot és néhány perc mulva meztelenûl álltam elôtted.Kiszolgáltatotnak éreztem magam.Elém térdeltél és arcodhoz nyomtad a vesszôm.Kéjt éreztem amint az ingerek hatására kezdet egyre keményebb lenni.Lehunytam a szemem és úgy élveztem erekcióm.Váratlanul faromba tépet a korbácsod.Ennek a sorozatnak farom volt a célpont.Határozóttan bekeményitettél,veszélyesen szenvedélyes lettél.A sorozat után viszont,mikor megint elém álltál.Szenvedélyel kivántalak és szenvedélyel szerettelek és természetesnek találtam azt,
hogy megkinzól.Simogató kezed éreztem amint arcomat és nyakamat érintet-ted.Kigomboltad pongyolád és melleidel addig simogattál és csókoltál míg vesszôm újra bekeményedet.A sorozat amit most kaptam,föleg a hátamon csattant de ügyeltél arra,hogy csak piros csíkot hagyanak a börömôn.Még ez a sorozat is a szadista vágyadra való reáhangolodásomat szolgálta.Forró nyelved éreztem a hátamon,izleltél,csókoltál.Selyempongyolád,lebbenése csak még jobban kihangsúlyozta nôiességed és megint elém álltál.
-Annyira tudlak szeretni!-mondtad és szétnyilt selyempongyolád hagytad lábaink elé hullani.Meztelenûl álltál elôttem,csak a tûsarkú cipô volt a lábadon.
A korbács nyele a válladon,a korbács fonott szíja a két melled között,a vége felületesen nemiszerved érintette.Kihivás voltál számomra,mivel ismertem szenvedélyed melyel probára tetted mindkettônk vágyát..Kezedel gyöngéden megsimitottad az arcom és mosolyodal biztattál,hogy oldjad feszültségem és ne féljek szenvedélyedtôl.Megcsókoltad ajkamat és kokett nyelvjátékot kezdeményeztél,hagytad,hogy magamba szívjalak miközben herezacskómat szorongattad.Majd hátra léptél,hogy éreztesd velem az elérhetetlen vágyat.Fürge kezedel magad simogattad.Mutatóujjad kecsesen felnyomtad a kelyhedbe majd lassan felém nyujtóttad és ajkamat érintetted nedves ujjadal.Hagytad,
hogy leszopjam ujjadat és újra csókolni kezdtél szenvedélyesen.Megsimitóttad az arcom és azt súgtad:
-Most már akarom,hogy fájon a szenvedélyem!-és a hátamhoz álltál.A toalett asztalod tükrében láttam amint a korbácsot megmarkoltad és készültél,hogy űss.Megelégedést láttam az arcodon,mikor az első korbácsütés után a fájdalom miatt felnyögtem.Hagytad,hogy érezzem át az ütés nyomában keletkező fájdalmas égést és csak utána ütöttél újra.Ez a korbács sorozat végtelenek tûnt,mert ez már szadista szenvedélyedről szólt.A bűntettésből hátramaradt húsz ütést törlesztetted.Célod az volt,hogy minél jobban megsebez,hogy az elkövetkező napokban ápolhasd a sebeim.Igy nem sietted el az élvezeted.Fájdalmas nyögésem után,kézcsókra tartottad a kezed,majd újabb ütés következett.Egyébként nagyon szigorú szabályal korlátoztad nyögéseim.Lehetőleg el kellett fojtsam a fájdalom érzetem(mivel egy férfi tudd érzelmein uralkodni és egyébként is szenvedélyed elfogadásáról volt szó).Igy csak elfojtótt nyö-szörgést engedélyeztél.Amennyiben úgy itélted,hogy túl hangos vagyok ,a bűntetést meg kellett ismételni.Nem számoltam,hogy hanyadik korbácsütés után történt,hogy nyögésemet követve,kezedet számhoz emelted de mielôtt megcsókoltam volna újadal érintetted az ajkam.Jellegzetes nôies ízzed éreztem az ajkamon.Az történt,hogy miközben korbácsoltál,magadat simogattad.
Sokat beszéltél nekem erről az erotikus vágyadról,mit nem igazán értettem.
Azt,mondtad,hogy csak úgy élvezed a korbácsolásomat ha közben masztur-bálsz.Furcsáltam ezt az erotikus igényedet.Ugy magyaráztam magamnak bizarr vágyadat,hogy ez is nőiességed egyik szeszélye.Miután leszoptattad újjaid,újabb korbácsütések következtek.A fájdalom ellenére,probáltam a tükőrbe lesni.Észre vetted szándékom mert fájdalmas nyöszörgésemre,te kéjjes nyögdécselésel válaszoltál.Mivel elnyögtem magam megint elém álltál.A szemembe néztél és hirtelen megpofoztál.Majd egész közel jöttél és megcsókoltad az ajkam.
-Mi érdekli az én kis himem?Vajon nincs jogom egy kis intimitáshoz?Vagy tagadód,hogy megzavartad azt?
-Nem tagadóm úrnőm.Megprobáltam lesni a tükörbe.-válaszoltam.
-Miért kell leskelödni?Mondd el a vágyad!Mondd el,akarod,hogy leszopjalak!Vagy belém akarsz élvezni!Vagy esetleg mondd el még perverzebb vágyad!Vagy én már ki vagyok zárva a vágyadból?
-Félre értett úrnőm!A vágyad az én vágyam.Ezért is csaltam,mert szeretem az úrnőm szenvedélyét!-mentegetöztem,miközben fürge újjaidal,herezacskómal játszadoztál és minden égető fájdalom és kiszolgáltatótt állapotom ellenére pillanatok alatt keményé varázsoltad férfiasságom.Pimaszul mosolyogtál reám,észlelve újjaid varázs erejét.Megcsókoltál és azt sugtad a hátamhoz állva a fülembe:
-Lásdd,mennyire gyötrô is tudd lenni ez a vágy!Erőteljes korbácsütések csatanása következett.Szemem behunytam,nehogy tekintetemel megzavarjam intimitásod élvezetét.Arra lettem figyelmes,hogy ölelésed fáj Kipattintótad a karabinereket a láncszembôl és ott hagytál.Mikor megfordultam láttam,hogy az ágy szélén ülsz és figyelsz.Tekintetedel hívsz magadhoz és elindultam feléd.
Mikor elôtted álltam,lábad megemelted,megsimitóttam a lábszárad.Bár egész testemben még erôsen éreztem korbácsolásod fájdalmát,ennek ellenére erôs erekcióm volt.Lábszárad a vállamra helyeztem és feltérdeltem az ágyra.A másik lábadal húztál magadba.Beléd hatoltam miközben lábszárad csókoltam.Le vettem lábadról a cipôt.Talpad az arcomhoz nyomtad.Megcsókoltam,megnyaltam és hirtelen egy pillanatig nem éreztem fájdalmat csak nagyon szerettelek.....
Mellettem feküdtél és simogattál.Nagyon fáradt voltam de nem tudtam aludni.Fájt a hátam,gyöngéd érintésed is.A hasamon fekszem,felém hajolsz.Meztelen farom,lábaid közzé szóritód,érzem tested súlyát.Egy pillanat mulva kegyetlenûl csipôdô érzést érzek a hátamon.Hozzá kezdtél sebeim ápolásához...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr82411232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása