Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

switchek

2008.04.16. 10:56 :: Slevi



                                              Switch-ek 
                                           (beszélgetés)
                                                              2.

…-Nem ismertem ezt a szenvedélyt,csak a hiányát éreztem.Nem tudtam meg sem fogalmazni.Gyerekeket szültem,fogantatásuk nem okozótt örömet.Köszönőm,hogy megismertetted velem ezt a szenvedélyt!
-Fogsz tudni,élni nélküle a jővőben?-érdeklödtem meztelen vállad simogatva.
-Ezt még nem tudom.Miért kérded ezt tőlem?-érdeklödtél.
-Csak akarom tudni,mennyire hiányzót?-mondtam.El nevetted magad.
-Tudod?Igazán szadista elképzeléseim voltak,szóval nem így képzeltem.Féltem mindig a fájdalomtól.
-Milyen szadista elképzeléseid voltak?
-Oh,hagyjuk.Tudod mi nők szeretűnk álmodozni.Ez is csak egy álom volt.
-Lehet,hogy nekem fontos lenne az álmod.-mondtam.Kicsit nevetve kérdezted.
-Miért lenne fontos?Szeretem,akarom a szenvedélyed és ez a lényeg!
-Szeretném tudni mit értesz te szadista vágynak?-erôltettem a témát.
-Valahogy úgy képzeltem el,hogy a férfi aki szerelmet vall,azt megkínzóm,hogy probára tegyem a szerelmét a hûségét.Tény az,hogy ezt nem tudtam megtenni,egyik férfivel sem ki hozzám közeledet.Féltettem a barátságát.Egy kapcsolatótt nem lehet brutalitással megtartani, úgyhogy ez egy rossz vágyálom volt...
-Értem.A férjedel milyen a kapcsolatod?-érdeklödtem.
-Szeretem.Soha nem volt köztünk,erotikus vonzodás.Mindketten egy jobb életkörülményben bíztunk.Õ árva volt,mi meg szegények.Még van három kisebb testvérem.Megértett és én is megértettem.Egymásra voltunk utalva.Csak mikor részeg volt közösültûnk,undort éreztem és gyerekeket szültem.....Te miért szereted így?-érdeklödtél.
-Mert ilyen az én beállitotságom.Véleményem szerint erotika nincs szenvedés nélkül.A szeretkezés közben okozótt kölcsönôs sebek teszik titokzatosá és egyben kivánatosá az erotikát.A kiéget és egymástól megcsömörlôtt felek nem akarják felismerni az erotika igazi arcát.
Valamennyien tudatában vagyunk ennek az igazságnak,csak félünk megélni,elfogadni és adni ezt a bennünk lappangó szenvedélyt.
-Ugy értsem,hogy te is igényled a fájdalmat?-kérdezted.Nevetve válaszoltam:
-A fájdalmat,brutalitást nem szeretem.Erotikus vágyad megtapasztalására viszont nyitótt vagyok,mivel tudom,hogy a fájdalom amit tôled kapok lényed rejtett titka.Szerelmed teljesége,és arra vágyok.
-Ohh!Érdekes dolgokról beszélsz.Én igazán azt érzem,hogy életem fontos része lettél.Szükségem van erre a szenvedélyre.....


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr46427941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása