Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

switchek

2008.04.16. 11:38 :: Slevi



                                    Switch-ek

                                      (3rész)


Elcsodálkoztam,mennyire érezzûk egymást.Hiányoztál és fel akartalak hívni de mielôtt kezembe vettem volna a telefont,megszólalt.Te hívtál.Érdeklödtél,hogy találkozhatnánk-e?Természetesen igent mondtam és délutánra egyeztettûk a találkát.......
Esô kabát volt rajtad,el voltál ázva de láttam rajtad,hogy örvendel.A kabát alatt egy szûk sötétkék ruha volt .Megcsókoltalak,te átöleltél és így mentûnk be a szobába.Kigomboltad az ingem,le vettem rólad a ruhát és magamba szívtam tested illatát.
-Erröl akarsz beszélni?-kérdeztem miközben egy odakészitett csipeszt helyeztem a melledre.
-Többrôl akarok beszélni.-felelted és segitettél levenni rólam a nadrágot.Kezedel megsímitóttad meztelen testem.
-Vágyunkról szeretnék beszélni.Meztelenségedet látva felizgattál.Csókot adtam meztelen válladra és a melleden a csipeszt gyengén meghúztam.
-Akkor mondd el a vágyad.-biztattalak és arra számitóttam,hogy az enyhe fájdalomra felsikítsz de te elmosolyogtad magad.
-Szeretném ha megsebeznél és nagyon szeretnélek magamba érezni!
-Megsebezni?Hogyan képzeled?-kérdeztem.
-Várj!-mondtad és egy pillanat alatt behoztad a szobába a táskád és keresni kezdtél benne.Egy gondosan összefogótt zsinórt és egy korbácsot vettél elô.
-Evvel képzeltem.-mondtad.Kezembe vettem a korbácsot,mi méretre nem volt valami nagy de a fonatát elég súlyosnak találtam.Tekinteteden láttam,hogy nagyon akarod.
-Miért gondolod,hogy ez kell?-érdeklödtem.
-Mert mindketten ezt akarjuk,én úgy érzem.-válaszoltad majd szinte követelözve mondtad:-Akarom,hogy megsebez!
-Jó.-mondtam.Tartóttad a kezeid,hogy összekösem a zsinórral majd egy állványt rögtönöztem a két szekrény közzé és rögzitettelek.Nem húztam meg nagyon csak épp annyira,hogy tested legyen függesztve.
Látva ezt a testtartást,vágyat éreztem irántad.Nagyon szerettelek.Megcsókoltalak és csókodban éreztem a szenvedélyed.Majd a hátadhoz álltam,megsimitóttam arányosan szép tested.Nyakadat megcsókoltam.
-Hány korbácsütést akarsz?-érdeklödtem.
-Nem akarom,hogy számold!Sebezz meg!-mondtad.Tudtam,hogy veszélyes játékot játszunk,ezért ütéseim nem voltak erôteljesek.Mivel láttam,hogy jól viseled a fájdalmat bekeményitettem és nagyon élveztem tested fájdalmas rándulásait.Börödôn viszont csak piros csíkok keletkeztek,melyek még nem véreztek.Akartam,hogy pihenj egy kicsit,eléd álltam.Tested izzadt volt,szenvedélyel csókoloztunk,mikor érezted testedben az ébredô vágyat arra kértél:
-Folytasd!Nem kiméltelek,és megsebeztelek a korbácsal.Fájdalmasan nyöszörögtél.Erôsen magamhoz öleltelek,megcsókoltalak.
-Nem kellett volna ezt kérni!-mondtam,látva azt,hogy szenvedsz.
-Máskor is fogom kérni.Szükségûnk van erre,bármennyire fáj.-mondtad,közben kioldóttam kezedrôl a zsinórt.Te is átöleltél és arra kértél:
-Szeretném ha kinyalnál!Az ágyra fektettelek,lábaid vállamra helyeztem és miközben gyöngéden simogattam lábszárad,combodon észleltem egy pirosló korbácsütést.Megcsókoltam és megízleltem a nyelvemmel és nyalni kezdtem nedves kelyhed.Lábaid görcsösen körém fontad és csak gyönyörérzeted után engedtél el.......

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr75428026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása