Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

switchek

2008.04.18. 11:20 :: Slevi




( Switch-ek )

Úrnôi gyönyör.

....Eléd álltam.Néztûk egymást szenvedélyesen.Meztelen válladon még ékeskedett egy korbács nyom.Válladhoz hajoltam,hogy megcsókoljam a rajtad ejtett sebet.Csók közben megsimítottad az arcom.Bátoritóttál de kezemet megfogtad mikor le akartam venni a kombinéd.
-Vetkôzz meztelenre.-suttogtad és nadrágom kezdted levenni rólam.Pillanatok alatt meztelenûl álltam elôtted.Intettél a kezedel,hogy térdeljek eléd.
-Ma szerepet cserélűnk.Ugy érzem,hogy ezt te is szeretnéd.-mondtad miközben nadrágszíjam kezed köré csavartad.Eléd térdeltem.Cipős lábad meztelen mellkasomhoz nyomtad.
-Ma szeretnék az úrnőd lenni!-mondtad,miközben én lábszárodat csókoltam.
-Tudnál az úrnőm lenni?-érdeklödtem.
-Kegyetlen úrnőd leszek!Szép pirosra elverem a farod!
-A szolgád vagyok!Úrnőm vágya,az én vágyam is.-válaszoltam,pedig kicsit féltem tőled,mert éreztem,hogy élvezed a szadizást.
-Vedd le a cipôm!-parancsoltad.Kisé izzadt harisnyás lábad szám elé emel-ted.Megcsókoltam a talpad és gyönyört éreztem ebben a csókban.Észre vetted gyönyörôm mert bekeményedet vesszôm el árult.
-Állj négykézláb!-parancsoltad.Felvettem az álltalad elôírt testtartást és vártam.A hátamnál álltál és faromal játszodtál harisnyás talpadal,meg várakoztattál de néhány perc mulva a szíjjal kezdted verni a farom.Nem számoltam erôs ütéseid.Tudtam,hogy szadista vágyad eszkôze vagyok.Mikor leálltál a farom verésével,elém sétáltál,lábszárad arcomat érintette.Lábfejedhez hajoltam és megcsókoltam de te nem így akartad a csókot.Le ültél a székre.
-Gyere ide elém!-parancsoltad.Miközben feléd mentem te le vetted a selyemharisnyád.Az egyikkel hátra kötötted a kezem.A másikra tettél egy hurkót és herezacskóm tövére húztad,majd a két szárát szorósan reászorítóttad a herezacskómra.Felnyögtem fájdalmamba.
-Ssss.!Annyiszór kértelek,hogy hatolj belém,de te nem tetted meg kérésem.
Most a szolgám vagy és azt parancsólom,hogy tûrj!Játszani akarok és neked el kell tûrnôd az én játékom!-mondtad a tényállást és közben többszôr is rántottál a hurkón,újabb fájdalmakat elôidézve ezáltal,mit probáltam elfojtani de mindenképp nem ordítani.Láttam rajtad,hogy élvezed,hogy úrnôm vagy.
Heréim feszültek,újjadal gyöngéden érintetted,majd megfricskáztad.Kegyetlenûl fájt de arcodon kéjjes élvezetet láttam.Le vetted magadról a kombinét.
-Nos,lássam milyen férfi vagy?-mondtad és kezedel meztelen tested felé húztál.Csókjaid szenvedélyesek voltak,oly annyira,hogy kivántalak.Fürge újjaidal vesszômet ingerelted és amikor bekeményedet azt parancsoltad:
-Lassan hatolj belém!Kellemes érzés járta át a testemet amint beléd hatoltam.Kezeid a szíjjazástól égô faramat érintették,megcsókoltam a nyakad és ösztönôs mozgásba kezdtem,éreztem rajtad,hogy élvezed,ezért nem értettem miért húztad meg az újabb hurkót a herezacskómon.A fájdalom miatt kirántóttam a vesszôm.Megpofoztál és az parancsoltad:
-Térdelj a lábam elé!Egyik lábfejed a heréim alá nyomtad,a másik talpadat a szám elé helyezted.
-Csókot kérek!-követelöztél az úrnô fölényével.Csókjaim közben lábfejedel heréimet rugdostad és élvezted,hogy fájdalmamba talpadat nyalom majd vesszômre irányitóttad és úgy simogattad talpadal, hogy újabb erekcióm lett.
-Gyere!Akarlak magamba érezni!-mondtad,vágyad az én vágyam is volt.
Gyönyôr volt beléd hatolni.Kezeid ölelésén,szenvedélyes karmolásodon, csókodon meg ismertem úrnôi gyönyörôd is.......



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr89431222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása