Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Képek

2009.01.24. 18:30 :: Slevi

 

 


 

                                Erotika képek

                                      (1)

                                 (Álomkép)

A tükörben nézted magad.Teljesen meztelen voltál.Nem vettél észre,hogy én nézlek és hallom amint nevemet ismételgeted.

Meglestem a titkod és élveztem a látványt.Mivel nagyon megkivántalak kopogtattam az ajtón és te be engedtél.

Mosolyogtál reám nem szégyelted meztelenséged.Nem beszéltünk de értettük egymás vágyát.Ruhás szekrényed ajtaja nyitva maradt be akartad zárni de én megfogtam a karod és azt mondtam;

-Szeretem meztelenséged.Akkor át öleltél és hosszasan csókoltuk egymást és közben vetköztetni kezdtél engem.

-Olyan férfias az illatod.

-Zavar ez téged?

-Nem.Nem tudok vele betelni.

-Örjitô a te illatod.-mondtam.

-Tényleg?Közben újra reám mosolyogtál fel emelted két karod és élvezted csókjaim melyeket hónaljadra kaptál.

Szuszogásodon éreztem amint ébredezett szenvedélyed.

Kezedel a faromat szóritóttad majd át öleltél,nagyon akartál.A ruhás szekrényed mellett volt egy fotel leültettelek,miközben tovább csókoltam tested mivel szenvedélyed teljesen fel akartam szítani.Simogatásaid erőteljesek voltak meg is karmoltál.

Lábfejed csókoltam és lábújaid szopógattam,mikor megkérdezted:

-Ohhh,tényleg ennyire hiányzik szenvedélyem?

-Nagyon.-válaszoltam,miközben formás bokád csókolgattam.

Előre hajoltál és ruhásszekrényed ajtaján függő szijat leakasztóttad.Ez egy fonót bőr szíj volt,mit többszôr

használtál kérésemre,hogy éreztesd velem kéjes

szenvedélyed.

-Igy nem élvezed jobban?-kérdezted miután a hátamra ütöttél a szíjal.Szeretem ha kínzól szeretkezésűnk közben,csodás érzés kéjes arcod látni miközben a szíjal

ütöd a testem.

-Igen.Igy sokkal kéjesebb.-helyeseltem ötleted.Tudom azt mert már többszőr mondtad,hogy teljesebb az orgazmusod ha szadista éned is kielégited,ezért közelebb húzódtam hozzád akartam,hogy kínoz a szíjal.Megcsókoltam a combod és élveztem a kéjes fájdalmat.Szenvedélyed.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr62900036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

warnyu (törölt) 2009.02.23. 21:35:56

Örülök, hogy ujra irsz :)

varnyu

És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostanában foglalkoztat:
élvezem és boldogságot ad nekem, amikor az Uram szadista énjét is kiszolgálhatom ;-)
süti beállítások módosítása