Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Switch

2009.04.02. 10:40 :: Slevi

                                       Switchek játéka

Már hosszabb ideje nézlek,narancslevet kortyolsz.Kék selyemruha feszûl a testeden.Hajadat kontyba fogtad és miközben a narancslevet kortyolod te is figyelsz engem.Tekintetedben vágyakozás van.Megvárom,hogy kitöltsd a két literes palack utolsó cseppjét is a poharadba és elfogyaszd azt is.Megsimitóm az arcod és megcsókolak.Viszont csókolsz és át ölelsz.Érzem rajtad,hogy izgatótt vagy mert csókjaid vadak.Szívod a nyelvem és probálsz vetköztetni mert szereted ha meztelen vagyok.
Segitek és meztelen testemhez ölelek,feszes kék selyemruháddal hozzám simulsz.Markodba veszed herezacskóm,miközben csókolsz.Örjitô vagy,
nagyon kivánlak.
-Kinozni akarlak!-suttogóm.Kokettûl elneveted magad és megcsókolsz.
-Meg akarlak alázni.-feleled.
-Rendben,alázz meg!-egyezek bele ajánlatodba.Újjaidal bekeményedett vesszômet szorongatod és úgy mondod:
-Csak miután megkinzól.-és újabb csókot kezdeményezel.Izgat a játékod és ezt te is tudod.Engeded,hogy számba szivjam a nyelved és többszôr meg is haraplak nem tiltakozól,sôt érzem rajtad,hogy egészen át adód magad az én élvezetemre.Feszes selyemruhád cipzárját lehuzóm és meztelen börôd tappintóm.Érintésemre erôteljesebben megszóritod markodban megkeményedet vesszôm.
-Jobb lenne,ha elôbb elkötném!-észrevételezed.
-Jó.-hagyom jóvá ajánlatod és pillanatok alatt egy bôrszijjat szóritsz herezacskóm köré,hogy végig élvezem a gyönyôrt.Mielôtt újra elém állnál futólag érinted nyelvedel a bôrszíj alatt feszûlô herém,talán azért hogy még jobban bevadits.Ez sikerûl is,csók közben újra megharapom az ajkad.
-Szeretném ha kikötnél.-kérlelsz.Csodálak mivel tudom mit akarsz,féltelek magamtól.
-Igazán azt akarod?-kérdem egy gyöngédebb csók után.
-Egészen a tied akarok lenni,csak így lehetsz az enyém.Értlek és igazán én is ezt akarom.Szenvedélyes csókjaink közepette a tükőr elé vezetlek.
Segítem kezeid,hogy szûk ruhádból kivegyed de ruhád nem veszem le rólad.A hátadnál állok és tekintetűnk a tükőrben találkozik.Megcsókolom a nyakad.Felemeled a kezeid.Feleted egy lánc log alá mit csuklód köré csavarok és egy lakattal rögzitek.Fel izgat meztelen hátad látványa.A sebek begyógyultak mit vagy két hete csináltam.Akkor is megkorbácsoltalak úgy ahogy most is foglak.Hátulról át ölelek,lassan lefejtem rólad a szûk ruhát és gyönyörködôk meztelenségedbe.A tükôrben látom,hogy szereted hogy nézlek.A falról leakasztóm a korbácsot és hátadhoz állok.
Tekintetünk megint találkozik a tükörben.Meztelen tested látva vágyat érzek irántad.Kinozni akarlak és le is adóm az elsô korbácsütést.Szeretem hallani a szíj csattanását a hátadon.Az elsô ütéseket kéjesnek érzed legalábbis ilyenek látom a tükôrben az arcod.Az egyre meghatározóbb pirosódó csíkokra adótt újabb ütések viszont egyre jobban fájnak néked de nem tiltakozól ellene csak tested vonaglása jelzi a fájdalmat.Igyekszem nagyon figyelni tested minden rezzenését,mert ajándék az nékem részedrôl.
 
Fájdalmadban adod át legöszintébb érzéseid és én lehetôséget adok,hogy ezt megtehesd.Látom,szenvedsz de nem kimélek mert csalás lenne az mindkettônknek.Akarom,hogy sírj akkor megtisztulnál de elfojtod,erôsnek akarod magad mutatni.Megcélzom lábszárad is,mit fájdalmadban meg szoktál emelni,tested megfeszûl,leírhatatlan gyönyört adsz!Eléd állok és megcsókolak,elôbb az álad.Homlokodon verejtékcsepp,lassan közelitek az ajkadhoz,szeretem kiérezni csókodból a szenvedélyt.Ilyenkor mindig szenvedélyesebb vagy és felszabadultabb.
Szívsz magadba,ha kezeid szabadok lennének magadhoz szóritanál.Csók közben újjaim közt morzsolóm mellbimbód és élvezem szenvedélyed.
Félek,nehogy elveszítsem a fejem ezért hátrébb lépek.Erre nem számitóttál,tekinteted vágyakozó,büvôlsz.Nem tudok ellenállni.Használom a korbácsot.A köldöködôn csattan,fájdalmadban ajkadat harapod. Örjitôn szép vagy,farod kiemelôen az,ezért célba veszem a korbácsal és az ütéseket felgyorsitóm.Fájdalmas nyöszörgésed,sírásra váltod.Ennek örvendek mert tudom,hogy téged a sírás lelkileg felszabadit.
Hagyom,hogy sírj,miközben a korbácsot visszateszem a helyére.
A lemezjátszó korongjára felhelyezek egy lemezt és beinditóm.Nôiességed igényli ezt.Tchaikovsky hegedûversenye szólal meg a hangfalakba.A hátadnál állok és élvezem a tested és azt,hogy megsebeztelek.Szorósan átölelek majd kiakasztóm a lánc szóritásából a kezeid,vállad becézem csókjaimal.Megfordulsz,könyes arcodat csókolom kezeid a vállamon pihenek.Csókjaid egyre szenvedélyesebbek,kezeidel a hajamba tépsz és magad elé nyomsz.
-Nyalj.-suttogod de mielôtt érintenélek nyelvemel vizeleted erôs sugárban csapódik az arcomra.
Egy pillanatra huzodnék testedtôl de kezeid erôteljes szóritása tudatósitja vágyad.Alázásom én is akarom.Egy keveset visszatartód épp annyit míg ismerkedek az ízedel és illatódal.Figyelsz pont úgy ahogy én figyeltem tested fájdalmas rándulását.Kinyitóm a számat,fejem hátra nyomod kicsit helyezkedsz.Nyelvemel többszôr érintem szemérem ajkad.Jelzem nyitóttságom.A szám megtelik nedvedel,kicsit elôbbre huzód a fejem.Arcodon kéjes megelégedést látok miután lenyelem.
-Nyalj,nyalj!-mormolód és el engeded a fejem.Markaid melledre szóritod és úgy élvezed amint kelyhed peremét ízlelem.
-Akarom,hogy hátúlról gyere!-ezt már határozóttan parancsolod és megfordulsz.A tükörben látod amint farodhoz közeledek.A tükörben látom újjaid közé szoritótt mellbimbód.Megérintlek a nyelvemel a korbács nyomában maradt duzzadást.Élvezed,mert terpeszbe nyitód a lábaid,hogy testeden levô minden rés elérhetô legyen számomra.Arcomat megkínzót farodhoz simitóm.Farcsontód mentét csókolom és nyelvemel korbácsolom a vágyad.Tested rezdülésébôl megértem gyönyörérzeted és vágyad,hogy hogyan szolgálhatóm azt mert egy kicsit elôre hajolsz épp csak annyira,hogy gyönyörûen kerekded farod szétnyilik.Alsó résed mint éret gyümölcs ,a felsô feszesen zárt és szappanod illatát árassza.A közte levô részt érintem elôszôr a nyelvemel és onnan közelitem meg a felsô peremét.Nagyon élvezed mert kezeidel hátranyulsz és probálod szét feszíteni.Nyelvemel simogatóm és szapora lüktetést érzek rajta mielôtt megnyílna.Többszőr bele nyalok és szeretném tovább hallani vágyakozó sóhajod de megfordulsz megint és fejemet lábad közzé szóritod.
-Nyalj,nyalj!Erősen!-parancsolod és én engedelmeskedek.Érzem vágyad és segíteni akarom.Szorítod a fejem egy pillanatra megfeszül a tested.
Érzem testeden a kéjhullámot.Kezed szoritása gyengűl.Megsimitod a fejem mert szükségét érzed,hogy éreztesd mennyire fontos volt neked ez az érzés.
-Szeretném ha megölelnél.-mondod.Eléd állok ajkadal közelitsz.Élvezem szenvedélyed.Kioldod a herezacskómra szoritótt szíjat.Ezt én úgy értelmezem,hogy magadba akarsz érezni,probálok beléd hatolni de te térdre nyomsz.
-Mondtam,hogy alázni akarlak!-hangodban szenvedélyt érzek.Figyelek és várom,hogy utasits de azt veszem észre,hogy lábszáradon végig folyik a vizeleted és emiatt egy tócsába állsz.
-Most utálsz?-érdeklödöl.Vizeleted jellegzetes szagát egyre jobban érzem.
-Miért akarod,hogy utáljalak?-Kérdésemre reám mosolyogsz.
-Akarom,hogy nyalj!A lábfejemtôl kezd!Várj le ülök!-és a tûkôr mellett levô széket közelebb húzod,leülsz és lábfejed elém tartod.Nyalni kezdlek.A lábfejed,ahogy kérted de mivel érzem a vágyad a talpad is.Vizeletedtôl enyhén sós íze van a börödnek de nem kellemetlen.Szabad lábad combomra teszed majd újra a tócsába.Maszatolsz.A vesszômet is mely egyre keményebb lesz lábjátékodtól.Szeretem amit csinálsz.Szenvedélyel szopóm le lábujjaid úgy ahogy te is simitasz talpadal a vesszômôn.Közelebb húzódok,hogy a kéj pillanatába öledbe hajtsam a fejem.Nem engeded.A lábad közzé irányitód a fejem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr631041401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása