Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Vágyak...

2009.08.09. 20:15 :: Slevi

 

 
            
                               Vágyak...
                            (gyönyöröd)
 
Frissen mosdót börödőn még érezni lehet a szappan illatát.Bordó szinű selyem pongyoládal jelzed a vágyad.Kibontom az öved és gyönyörködők meztelenségedbe mielőtt eléd térdelnék.Nyelvemel érintem kelyhed,miközben nyakamra felcsatólod a pórázt.Lábaid szétnyitod.Lábfejedhez hajolok és nyalni kezdlek.Pórázon irányitsz felfele a lábadon míg újra kelyhedhez érek.Megcsókolom a kelyhed te kezedel hajamba túrsz,kicsit helyezkedel és mikor elég mélyen érzed a nyelvem,oda szóritod a fejem.Szivárogni kezd a vizeleted mit teljes egészében felfogok a számba és mikor gyengűl a szoritásod lenyelem.Majd újabb szóritásra beléd szívok mit újabb vizelet adag követ és elengeded a fejem.Csak akkor nyelem le mikor látom a tekinteted.Megrántod a porázt,hogy álljak eléd.
Szemedben lángol a szenvedély.Lassan közelitel ajkadal ajkam felé,szenvedéllyel csókolsz.Nyelvemet nyelvedel érinted.
Megengeded,hogy ízleljelek,élvezed amint felébred bennem a vágy.Körmödel húsomba tépsz és élvezed,hogy nekem fáj.A pórázt erôsen fogod,testemet erôsen szóritód,megharapod az ajkam.Megint megrántód a pórázt,hogy térdeljek eléd.Újjadal érinted ajkam,ott ahol megharaptad.
Megpofozól és csókra tartod kézfejed mit meg is csókolok.Szijat csavarsz a kezed köré.Már vártam.
Megcsókolom térded fölôtt a combod.A hátamra ütsz a szijjal.Szeretem ezt az égetô érzést.Újabb csókot adok a combodra egy nagyon kicsit feljebb.Ezt a csókom is szij ütésel méltányolód.Egy kicsit ez erőteljesebb volt,talán azért mert éreztetni akarod velem a szenvedélyed,mit tekintetedben látni vélek.
Mivel szükségem van erre a szenvedélyre lassan haladok a csókokkal kelyhed felé.Szadista vágyad kölcsönösen élvezzûk.Csókjaimat egyre erôteljesebb szijütések követik,melyek fájon égetnek.Fájdalmas vonglásom nagyon kéjesnek érzed,látom egyre nedvesebb kelyheden.Csábit,hogy beléd nyaljak de önzés lenne részemrôl szadista élvezeted más irányban vezetni.Igy csókjaimmal lejebb haladok.
Gyönyörű lábszárad kényeztetem és te hagyod,sôt élvezeted úgy adód értésemre,hogy talpad az arcomhoz nyomod.Megcsókolom.Megragadód a pórázt és a kelyhedhez irányitsz.
Szeretem jellegzetes illatód.Hátámba tép a szíj,testem vonaglana de te erôsen tartód a pórázt.Ütéseidbôl megértem sürgetnéd a gyönyörôd.Tudom,hogyan kell betöltsem.Minden ütés után belédszivók,ütéseid viszont szenvedélyes mivoltuk miatt egyre elviselhetetlenebbek.
Nem kimélsz,megköveteled,hogy küzdjek gyönyörödért.......

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr591298847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása