Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Életképek3

2010.05.22. 15:42 :: Slevi

 

Úgy érzem lélektársak vagyunk,legalábbis hasonló nézeteink vannak az életrôl.Ez intim életünkre is érvényes,mindkettönket érdekel a tantra.Nem csak elméletileg,hanem gyakorlatilag is kiprobáltuk és mindketten meglepödtûnk,hogy mennyire jó egymás közelsége,mennyire érezzûk egymás vágyát.Felismertûnk egy nagyon intim titkot,szeretkezés közben a fájdalmat kéjnek érezzûk.Mig a te természeted inkább szadista az enyém váltakozó(switch) Épp ezért szeretkezésûnk elôjátékában(közös megegyezésre)nem hiányozhat egymás testének gyötrése.Ilyenkor nagyon egymásra tudunk hangolodni és ez nagyon csodás érzés.......


 

                                                                *

Miközben olvastál el lazítóttad magad.Lábaid feltetted a kis asztalra.Ezen látvány hatására tekintetemet nem tudtam levenni rólad.Elképzeltem,hogy végig nyalom a lábad.Gyönyôrû lábfejed szép formáját látva erôs erekcióm lett.

Amikor lapoztál reám néztél.Talán akartad látni,hogy én mivel foglalkozóm.

-Te mit csinálsz?-és észre vetted a merevedésem.-Meg egyeztûnk abban,hogy

fokozatosan hangolodunk egymásra.Ahelyett,hogy pihenél mellettem,begerjedsz reám?Mindenképpen meg kell ezért bünteselek.-(kezdeményeztél)

-Kivánlak.Annyira kivánatos tudsz lenni.Enged,hogy kinyaljalak!-elneveted magad és egészen más ötleted volt.

-Gondolom nincs ellenedre ha most megkorbácsolak?Igy hiteles képed lesz arról,

hogy milyen veszélyes is lehetek.Tudod mit teszek?Épp ideje kiprobálni a korbácsot mivel gyarapitóttad hálószobánk diszitését.Azt mit ágyunk felé tettél.Elismerem tévedésem és nincs szándékomban szadista vágyad gátolása,sôt élvezem ötleted mivel mindig felizgatnak kegyetlen játékaid,igy rá bólintóttam ötletedre.

-Akkor vetközz meztelenre és állj a falhoz.Nem nézhetsz felém!-utasitóttál.

Parancsod szerint cselekedtem.Meztelen testel a fal felé fordulva vártam a büntetésem.Kicsit izgatótt voltam mivel még eddig nem voltam megkorbácsolva evvel

a korbácsal,igaz disznek vettem mert láttam benne valami fantáziát..Nem vára-

koztattál a hátam mögé álltál.Figyeltél.

-Két kezedet tedd a tarkódra.-parancsoltad,hangodban szenvedélyt éreztem.

A korbács sziját végig húztad a hátamon majd ajkadal érintetted gerincem.Megcsókoltad a hátam.A következő pillanatba kegyetlen fájást éreztem.Még szerencsére,hogy nem orditóttam el magam.Én kezdeményeztem volt azt,hogy ne csak szíjjal hanem korbácsal is fegyelmezzûk egymás testét.Testem megremeget a következő ütésre,az előbbi helye már égett.A következő csattanásnál úgy éreztem elhagy az erőm és orditani fogok.Mellém álltál és megcsókoltál.Csókodba rengeteg szenvedély volt,mint álltalában mikor kinzól.

-Ezt azért,hogy tudd,én minden körülmény közőtt nagyon szeretlek.Vallomásod meghatótt.Vissza húzodtál a hátamhoz és újabb ütést adtál.Rettenetesen fájt de elôbbi vallomásod,csókod egészen összezavartak.Titokban reménykedtem,hátha megint mellém állsz és megcsókolsz.A korbács megint a hátamba tépett.Nem jöttél,a fájdalomtól ízzadt a homlokom.Újabb ütésre egész testemben megvonaglóttam.Probáltam helyezkedni.Mellém léptél és én könyörögni kezdtem;

-Nagyon fáj.Nem birom tovább.Szeretném ha a további büntetést a szijjal adnád. Csókolni kezdtél,érzékien megszoptad az ajkam és átnyomtad a nyelved.

-Nem tehetem,mert én élvezem és szándékom az,hogy kihasitsam a hátadon a bôrt!Segithetek,ha akarod megkötözlek.De mindenképp tovább korbácsolak.

Kezedel letörôlted ízzadságom és újra csókolni kezdtél.Követelted a nyelvem,hogy érezzem szenvedélyed.Markodba vetted lankadt vesszôm és keményre simogattad.Erekciómat látva újabb korbácsolásba kezdtél.Nagyon fájt minden ütésed de az a tudat,hogy élvezeted találod kinzásomban erôt adótt,akartam szenvedélyed még akkor is ha ilyen kegyetlen.

Majd ujjaid érintését éreztem hátamon.

-Itt fog kihasadni.-mondtad kéjjesen és azt kérdezted.-Ki akartál nyalni?-

-Igen az volt a vágyam.-Megcsókoltad a lapockám alatt,egyébként nagyon égett.

-Jó!Térdelj elém és nyalj kedvedre.Gondolom tudod,hogy orgazmus után teljesen

levetközôm gátlásaim?-kérdezted miközben feléd fordultam és térdre ereszkedtem.

Meztelen tested látványa,kellemes élményként hatótt reám,egybôl értelmét

találtam kegyetlen vágyadnak.Megértettelek.Kellemes nôi illatod mit nedves

ágyékodból éreztem bennem is a vágyat ösztönôzte irántad.Akartalak.Tudatában voltál érzéseimnek mert szabad kezed ujjaival széthúztad nedves szeméremajkaid

felkináltad magad.Két kezemel végig simitóttam lábszárad kivánatos formáján.

Láttam arcodon,hogy akartad ezt az érintést.Szenvedélyel nyaltam nedves kelyhedbe és élveztem ezt az ízt.Kezed fejemre szoritva ösztönôzted erôteljesebb nyalásom mit meg is adtam.Tested gyönyörteli rándulása után elnyomtad fejem.

Szapora szuszogásod csillapodni kezdet,miközben én combodat és azt a kezedet

csókoltam melyben a korbácsot fogtad.

-Folytatni akarom.-mondtad.Tudtam a dolgom és a falhoz álltam.Korbács ütéseid

erôteljesebbek lettek de oda nem ütöttél,ahol ujjadal megjegyezted,hogy kihasad.

Nem kiméltél,nem csókoltál közben csak kinoztál egyre erôteljesebb ütésekkel és ujjadal megjegyezett helyre is kaptam még két ütést majd leálltál.Át öleltél,arcod meggyötört hátamhoz nyomtad.Igy álltunk egy keveset.Majd azt kérdezted;

-Hogy szeretnél elélvezni?Nem szeretnéd a számba?Le fogom nyelni ha akarod!

-Te élveznéd?-érdeklödtem miközben feléd fordultam.Nem válaszoltál.Egymás

meztelenségét néztûk majd markodba vetted lankadt vesszôm.

-Nagyon élvezném.Kimondóttan kivánom magod ízzét érezni.Kiszivni belöled,

mind az utolsó cseppig.Addig szívni,hogy fájon a heréd.

-Kínozni akarsz szerelmem?Korbácsolj tovább ha fájdalmam akarod.-mondtam.

-Nem!Birtokolni akarlak.Férfiasságod akarom.Egészen magamhoz láncolni.......

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr622023042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása