Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

szeanszok

2010.07.15. 13:46 :: Slevi

                                            Szeánszok
                                                          3.
Vágyadban szadizmust érzel,pontosan értem,hogy mit akarsz mivel érzem ezt a vágyat.Megprobáljuk fogalmazni,hogyan tudnánk ezt a vágyformát a szeánsz alatt mindketten gyönyörként megélni.Mindkettônket felizgat a szeansz tervezgetése........
                                                      *
A szobában tompa fény van egy matracon térdelve várlak.A hátamnál állsz,
majd lassan közeledsz felém.Idônként meg-meg érinted szeméremajkad de
csak annyira,hogy testedben ébernek érezd az erotikus vágyat.Lábujjadal lágyan érinted gerincem,majd elém sétálsz de oldalt állsz,hogy csak combodat érinthesem.Apró csókokat adók lábadra,miközben Te érinted magad és nedves ujjadat combodba törlôd mit én élvezettel megszagolók.Amelyik kezedel érintetted magad,abban egy csók kiséretében korbácsot adók.El lépsz mellôlem a hátam mögé sétálsz majd ütsz egyet a hátamra a kezedbe adótt korbácsal és újra elém állsz.Most már szembe állsz és szét nyitód lábaid,hogy bárhol elérjelek.Elôbb combodat csókolom meg és térded.Kezedel gyöngéden érinted kelyhed peremét,miközben én belédszagolok és megcsókolom fürge ujjaid.Ezt követôen újra hátamhoz lépsz és a korbácsal újabb ütést adsz a hátamra majd a korbácsnyomát érinted nedves ujjaidal.Mikor elém állsz ajkamhoz hajolsz megcsókolsz.Vágyok a tested után,a szenvedélyes csók után érintem melleid,megcsókolom a hasad.A korbácsnyomában érzô égô érzésbôl kiérzem szenvedélyed mit szeretnék még jobban felszítni.Lágyan a kelyhedbe csókolok és gyöngéden megnyalom nedves kelyhed peremét.Majd lábfejedhez hajolók,hogy megcsókoljam.Reám parancsolsz:
-Maradj így!-és a hátamra ütsz a korbácsal,többszôr is majd talpadal símitód az ütések mentén.Nagyon gyöngéd vagy és én értem gyöngédséged okát,igy biztatsz engem arra,hogy fogadjam el szadista vágyad úgy ahogy terveztûk.Nyakam lábszáradhoz nyomom.Lassan összezárod lábaid,nyakam erôsen szoritód és korbácsolni kezded a hátam.Az elsô ütések játékosak majd egyre erôteljesebbeket ütôl.Akarod,hogy fájon és érezd amint vonaglik a testem lábad között.Az égô fájdalom ellenére hálát érzek szadista vágyadért így mikor lazul lábad szoritása megcsókolom lábszárad,látva annak szép formáját.Csókjaimból felismered a vágyam és hagyod,hogy csókoljam combodat de kelyhedhez nem érhetek ujjaid miatt.Azért maszturbálsz mert tudod,hogy igy nagyon felizgatsz.Kéjjes fájdalmat akarsz.Hagyod,hogy lenyaljam ujjaidról nedved.-Még kérsz?-érdeklödsz bár tudod egyértelmû válaszom:
-Igen kedvesem!-ujjaidal széthúzód szeméremajkad mutatva a helyet.Megnyalom mert nagyon szeretem az ízzed.-Mélyebbre nyalj!-parancsolod és a hátamra ütsz a korbácsal.Élvezem ahogy kivitelezzûk a vágyad........

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr692153424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása