Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Szeánszok

2010.10.12. 16:31 :: Slevi

                                   Bizarr vágyaink

Meztelen testedel ingerelsz a szerelemre.Megcsókolak,te viszont csókolsz.
-Ma mindenre nyítótt vagyok.-inditványozod.Csókod,tested illata arra sarkal,
hogy ma egy egészen különleges dolgot kérjek mire mindig nagyon vágyok.
Megszívom melleid mivel nedved akarom a melledbôl,szádból,kelyhedbôl.
Èrted a vágyam mert markodba veszed formás melled és szívásomra megszo-
ritód.Fejni akarsz magadból egy kevés tejet de nem sikerûl.Megharapod az
ajkad és rám nézel,hogy segitsek.Melledhez hajolók.Megnyalóm.Te tovább
a kezedbe tartód,akarod hogy szopjam.Igy mikor a számba szívóm megsími-
tód a fejem.Szereted,még azt is mikor megharapóm,felnyögsz de fejemet nem nyomod el.Szükséged van erre a fájdalomra.Megcsókolsz,megszopom
nedves nyelved,élvezed amint átszívóm a nyálad,kis adagokban adagolód na-
gyon élvezzűk,közben tested simogatóm.Nedvesnek érzem a kelyhed.Izgat,
ezért eléd térdelek és kinyalak.Élvezetednek hangot adsz,kéjjes sóhajaidal.
Kezed hajamba túrod és gyönyörôd erôsödésével egyre jobban kelyhedre
nyomsz.Gyönyörôd nekem is gyönyôr.Vágyok bô nedvedre.Görcsölsz már
elnyomnál magadtól.Hiába szívlak erôteljesen nem tudsz vizelni.
-Ez most nem megy édesem.Sajnálom.
-Sajnálod?Mondtam,hogy kell a nedved,hogyan mondhatód,hogy sajnálod?
-Bűntess meg de most nem tudok vizelni!
-Az természetes,hogy megbűntetlek,hisz megtagadtad tôlem a nedved!-eléd
állok,arcod még piros az élvezettôl.Gyönyörű vagy.Megcsókolom a nyakad
élvezettel szívóm.Szám megtelik véred sós ízével.Élvezed habár fáj.
-Fogd meg a bokád!-parancsolóm.-engedelmeskedsz.
Szép formás farodat büszkén nyomod ki mivel tudatában vagy,hogy nagyon csábitasz vele.Nem is tudok ellenállni míg meg nem csókolom és nem mar-kolók bele.
-Vesszôvel vagy korbáccsal kéred bűntetésed?-érdeklödôk.
-Korbáccsal mert azt te jobban élvezed.-döntesz.A szekrénybôl elôveszem a
gömbölyű börfonatú korbácsot ez a kedvencünk.Mikor domina szereped volt
evvel vertél miközben nyaltalak de te is ismered mert többszôr használtam
tested fegyelmezéséhez és a fájdalom ellenére élvezted.Farodra ütôk.Fel-
nyögsz és kezedel farodhoz kapsz.Az elsô ütés mindig ilyen.Kezedel újra bo-
kádat fogód és formás farodat is kinyomód.Gyönyörkôdve nézem amint fel-
ízzig farod a korbács nyomába.Nem számolóm a korbácsütéseim célom,hogy
farod szép piros legyen,a korbács nyomában levô duzzadásokal hímezve.Ez
mindkettônkben nôveli az erotika iránti”appétitet”,ezért nem tiltakozól és
megbizol bennem mert hasonló a vágyunk.Végig simitók a hátadon.Tudod,
hogy ez a simitás élvezetemrôl szól úgy ahogy én is tudom bár most nagyon
szenvedsz szükséged van erre az érzésre.
-Pihenjűnk egy keveset!-inditványozóm mert tudom,hogy tested elgyengűlt.
Az ágyra fekszem,mellém hasalsz fejed mellkasomra teszed.Kezedel simo-gatsz,testedhez szoritsz érzem,hogy ragaszgodsz hozzám úgy mint én is
hozzád.Ujjaidal gyöngéden babrálod karom.Elalszok és arra ébredek,hogy
markodba tartod herezacskóm,nyelvedel gyöngéden makkomat nyalod.Meg-
simitóm fejed,szeretem ezt az érzést amit adsz de még nem akarom,hogy el-
élveztes.Csókodat akarom és irányitásomból megérted.Játékosan csókolsz,
egyszere vagy gyöngéd és nagyon szenvedélyes.Nedves nyelved szopo-
gatóm és érzem rajtad,hogy mennyire élvezed.
-Ha akarod most tudnám,,-suttogód de nem engedem,hogy végig mond,
megcsókollak.Ölelésembôl érzed szenvedélyem.
-Tudod,hogy mennyire akarom.-mozditlak és fejem fölé térdepeltetlek.Na-
gyon izgat az illatód,beléd nyalok,nyelvemel kitappintóm forrásod helyét. Helyezkedsz a számon,mikor megszívlak kiengedsz magadból egy adagót.
Figyelsz arra,hogy lenyeljem és csak szívásomat érezve engeded az újabb
adagót.Vigyázól az adagolással,hogy egy csepp sem menjen félre,sokat
gyakoroltál,hogy élvezetes legyen mindkettônk számára”aranyesô”já-
tékod.A fürdôkádban kezdtűk.Egyszer fürdés közben be léptél mellém.
Megmostam a lábad.Akkor felajánlótad,hogy kérhetek tôled én is egy
szivességet.Vizeleted kértem és mivel szivességet igértél,adtad.Akkor
csak mellkasamra utána szenvedéllyel kinyaltalak és csodásan éreztűk
magunkat.Beszédtémánk lett.Te ellene érveltél,féltél attól utálatossá
válhatsz a szaga és íze miatt és fôleg a kölcsönösség elve miatt éreztél
ellenszenvet.Szeretsz szopni de vizeletemet nem akarod.A sperma az
más,része a szeretkezésnek de vizeletemet nem akarod.Az én érvem a
vizelet mellett szólt.Szeretem a jellegzetes ízét ha közvetlenűl belôled ka-
pom.Elmondtam,hogy mennyire izgató az a tudat,hogy az a viz ami a te
testedet éltette most az enyémbe kerűl magával hozza hormonjaid mely-
ek izgalmi állapotodban kerűltek aranynedűdbe túltermelés miatt.Igy ké-
résemre gyakorolni kezdtél,hogy tudjad ellenörizni a folyásnak mennyi-
ségét és vállogatótt táplálkozásodal az ízét.Gyakorlatozásodnak az lett
az eredménye,hogy úgy tudód irányitani,hogy gond nélkűl tudjuk a há-
loszobába is élvezni anélkűl,hogy egy csepp is kárba veszne és foltót
csinálna az ágyneműn.Elmondásod szerint te is nagyon élvezed mikor
aranynedűdet kérem.Utána mindig orgazmusod van miközben tisztára
nyalak.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr102365884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lace 2010.11.08. 13:30:26

Ezt nagyon kedveltem.
Ezt akartam már tőled.

Miért nem olvastam én ezt eddig???
süti beállítások módosítása