Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Egypercesek

2007.07.28. 17:22 :: Slevi

 

Erotika

(Titkolt vágyad beteljesűlése)


Mostalak,mert meg kértél,hogy mosalak.Álltál a zuhany alatt és élvezted amint beszappanozóm a tested.Kölcsönösen élveztük meztelenségünk látványát.Kezedet te nyakadra kulcsoltad és hagytad,hogy dolgozak

testeden,élvezted gyöngéd érintéseim miközben testedet mostam.Elöszőr karod és hátad szappanoztam be majd a melleid.Leöblitettem beszappanozótt testrészeid majd megcsókoltalak.Igy bátoritóttam,hogy akard vállalni titkolt vágyad,mit félsz megélni,mert gondolod,hogy megutálak vágyadért.Mindig óvatos vagy és ezért kéred,hogy jól mossam meg tested mint most is kérted és csókjaim most is felbátoritóttak téged.Megmostam lábaid és köldökőd a hasad és formás farod.Utoljára hagytam szeméremszörzeted be szappanozását majd a tusrózsa permetével leöblitettelek.Arcodon a kéjpírját láttam megjelenni miközben tisztára mostalak.Át öleltél mikor végeztem és ugy álltál a tus alatt,hogy a vízsugár hátadat érje.

-Tényleg akarod?-kérdezted és éreztem rajtad,hogy teher neked a perverz vágyad.

-Igen,szeretném.-mondtam és megcsókoltam nyakad és vízes melled,majd eléd térdeltem,hogy lásd,felkészültem.Kezedel megsímitóttad a hajam.Ajkamal érintettem kelyhed,majd éreztem tested súlyát ajkamon.Kezemmel lábszárad simogattam és a combod.Símogatásomal biztatalak,hogy akard vágyad kifejezni.Kelyhed lassan szivárogni kezdett és éreztem amint a szám megtelik a vizeletedel.Kezedel elnyomtad fejem és kölcsönösen néztük egymást.Mikor lenyeltem arcod kéjes volt.Azt mondtad:

-Oh édesem,mennyire szeretem!Mikor előszőr csináltuk,undor érzetem volt,de ez idővel elmult.

Most már ízeket érzek és különböztetek meg és én is erotikusnak találom.Kezedel megsimitóttad arcom,ez azt jelentette,hogy folytatni akarod.Ajkam újra kelyhedre tapasztóttam és nyelvemel szondázni akartalak de te oly feszesen szoritottál,hogy csak kelyhed felszinét éreztem.Lassan en-gedted el izmaid és hirtelen meg is fesziteted újra.Csak épp egy kortyot szivárogtattál de ezt is kéjel nézted amint lenyelem.Nékem öröm az ha neked kéjt tudok adni.Emlékszem azt mondtad,hogy neked azért van ez a vágyad mert azt akarod,hogy az a víz mely a te testeden át folyik,folyón át az enyémen is,ilyen formán is alkossunk egy egységet.Újaidal gyöngéden simogatad arcom,és azt kérdezted tőlem:

-Az utolsó cseppig akarod?Arcodat néztem,kezemel feszes farod simogattam és éreztem a meleg vízet amint hátadról kezeimre folyt.Kivántalak és azt válaszoltam:

-Akarom az utosó cseppig!Kéjesen reám mósolyogtál majd kezedel fejem kelyhedre szoritóttad:

-Igyad édesem,oly csodás az mikor szívsz!Szinte görcsösen szoritóttad fejem és kiengedted magadból mind az egész adagot és én mind lenyeltem majd mikor már nem folyt belöled tőbb,nyelvemel ízleltem húsos kelyhed és élveztem nőieséged,élveztem rángatozó tested mit a gyönyör megélése okozótt és sikolyód mikor szerelmet vallóttál újra és újra.Azt ismételted egyre:

-Nagyon szeretlek!Szeretlek édesem!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr5127142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása