Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Kezdet

2010.01.25. 16:35 :: Slevi

 

 

                              Erotikus játékaink
                                  (A kezdet)
Találkoznunk kellett,mindkettônk életébôl hiányzótt ez az élmény.Ismeretségünk az interneten történt.Blog írásainkra kölcsönôsen felfigyeltûnk talán pontosabban fogalmazva,

írásaink álltal hivtuk be egymást életünkbe.Mindketten tudtuk azt,hogy a szerelem az egy gyöngéd nemes az emberi kapcsolat számára potolhatatlan érzés.A vágy viszont az vad és fáj,kegyetlenségét csak a szerelem erejével lehet átélni és megélni és mi erről a vágyról leveleztűnk.......
                                   *
Meztelenek voltunk.A szolgád voltam Te voltál az úrnöm.

Ezekben a szerepekben egyeztünk meg.Térdeltem elôtted és vártam szenvedélyedre miközben gyönyörkeltô tested néztem.Szemedben láttam a vágyat,hogy akarod de kicsit szorongtál.Féltél,hogy ha megnyilsz elôttem vágyad elûz és Te nem akartál elvesziteni.Kezemel megérintettem meztelen lábszárad majd lábfejedhez hajoltam és áhitattal megcsókoltam.

Élvezted de elnyomtad fejem féltél érezni ezt a gyönyört nem akartál könnyû prédának látszani és biztos akartál lenni az én vágyam felôl is.Hagytad,hogy újból probálkozzak,kezemel megint végig simitóttam a lábad,most már nem tiltakoztál hanem kezedbe vetted a korbácsot mi a játék kelléke volt.A hátamon éreztem a korbács bôrfonatát.A tudat,hogy büntetni fogsz szenvedélyemért kivánatosabbá tett,nagyon vágytam érezni szadista szenvedélyed melyrôl számtalan éjszakán át leveleztûnk.Újból lábfejedhez hajoltam és megcsókoltalak.

Viszonzásul kaptam egy korbácsütést.Megrettentem mert fájt.
-Nem túl erôs így?-érdeklödtél.
-Te élvezed?-érdeklôdtem.
-Igen.Élvezem de nem szeretném elrontani!Féltelek szerelmem,
nagyon féltelek!Combodat nyalogattam és két melledet megmarkoltam.
-Akarom az élvezetedet ugy ahogy megegyeztûnk.Szükségem van erre!-és megcsókoltam a kelyhed.Korbácsod szíjja a hátamba tépett többszôr is...
-Erre van szükséged?-érdeklödtél.Válaszként köldököd csókolgattam.Egy pillanatra találkozótt tekintetûnk.A hátam fájon égett és mégis folytatást kértem.Kelyhed bô nedvtôl csillogótt és beléd kóstoltam.Újabb korbács sorozatót kaptam a hátamra.Nagyon fájt de mégis élveztem kegyetlen szenvedélyed.Élvezettel kinoztál és játszottál velem ez tett számomra
nagyon vonzóvá..Lankadó vesszőm érzékien ízgadtad lábfejedel.Ilyenkor annyira gyöngéd voltál.Mikor viszont bekeményedet szenvedélyes amazon lettél használtad a korbácsot és élvezted,hogy lábad előtt szenvedek és kemény férfiasságom újra lankad,mit te újra és újra bekeményitettél.
-Szólj édesem ha nagyon fáj.-mondtad.Adtál még egy esélyt mivel láttad,hogy szenvedélyed egyre elviselhetetlenebb.

Megmarkoltam farodat,akartalak és gyönyört akartam mindkettônknek.
-Zavarja élvezeted ha szenvedni látsz?-érdeklödtem.
-Nem!Engem nagyon felizgat ez a játék,de nem tudom,hogy te meddig birod?Apró de érzéki csókokat adtam a köldöködre.
-Folytasd,mert én is kíváncsi vagyok magamra!-mondtam és nedvel teli kelyhed megszivtam.Hagytad,hogy kipucoljam nyelvemel bô nedvedet,miközben te a korbács börfonatával gyöngéden simogatál de amikor csiklódat kezdtem szívni bevadultál és újra ütni kezdtél a korbácsal.Ütéseid nem voltak szaporák viszont erőteljesek,vagy pontosabban fogalmazva,

szenvedélyesek voltak.
Tudtam most már hiába is kérem nem tudlak leállitani.Utolsó leveledben írtál erről a vágyadról.,,Olyan gyönyöre vágyok,

melynek beteljesűlése közben te szenvedsz az álltalam okozótt fájdalomtól de ugyanakkor küzdesz orgazmusomért.,,

..ötleted felizgatótt és azt írtam,hogy életemből pont ez az érzés hiányzik,akkor nem tudtam,hogy ez ennyire fájhat.Az viszont igaz,hogy hiányzótt nem csak az érzés,hanem meztelen nôies tested illata,íze,érinthetöségednek a gyönyöre.....

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr511701160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lace 2010.03.23. 09:40:23

Köszönöm!
...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágyaddal! Meg akarom ismerni lelked alvilágát, a nyers szenvedélyed; amiről mélyen hallgatsz."
süti beállítások módosítása