Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Switch-ek

2008.04.11. 09:55 :: Slevi



                                           

                                       (Swich-ek)
                                               1.

…..Miközben beszélgetûnk,kigomboltad a blúzod.
-Nem!Egész biztosan nem ezt akarod!-mondtam.Egész közel jöttél és átöleltél.
-Akarom.Hidd el.-mondtad halkan.
-Nekem a szex,mást jelent.-probáltam magyarázni.
-Nyitótt vagyok mindenre.-mondtad.
-A szadizmusomra is?Nekem az okozz igazán kéjt!
-Meg akarsz kínozni?-kérdezted értetlenkedve.
-Igen.Nekem az a gyönyôr ha kinozhatlak!-Hagytad a blúzt le esni a földre.Meztelen testedet kináltad.
-Kínoz ha neked úgy jó.-mondtad.Megsimitóttam az arcod és kicsi fejletlen melleid.Tekinteteden láttam,hogy érezni akarod az erotikám.Ruhacsipeszeket vettem elô a fiókomból.Megcsókoltalak.Szenvedélyel átkaróltál,hogy viszont csókolj.A csók közben mellbimbódra helyeztem az elsô csipeszt.Igyekeztél élvezni és föleg nem észre venni.A másik melled is megkapta a csipeszt és kezdted érezni,hogy fáj.Nyelvemmel nyelvedet szívtam és kibontóttam a szoknyád is és meztelen farodat többszôr is meggyúrtam,miközben megcsókoltam a köldökôd.
Elveszitetted a fejed,arra kértél:
-Tegyél magadévá!-sutogtad és lehunytad a szemed miközben teljesen lemeztelenitettelek.Csipeszt helyeztem a csiklódra,majd hátra kötöztem a kezeid.Tested fel volt hevülve,talán szokatlan volt kiszolgáltatótt állapotod.Csókkal oldottam feszültséged és gyöngéden símogattam a kelyhed,mely feltûnôen nedves volt.Eléd térdeltem és csiklódra helyezett csipeszt körbe nyaltam.
-Ha nagyon fáj,akkor le állok!-mondtam.
-Ne!Kérlek,folytasd!Élvezem!-mondtad.Melledel játszóttam és nem értettem,hogy több szülés után,hogy ilyen fejletlen.Mindkettôt teleraktam ruhacsipeszel.Vágytam arra,hogy szenvedj és arra kérj,hogy ne kínozzalak tovább.Te viszont kitartó voltál és jól birtad a szenvedést.A csiklódra helyezett csipeszt gyengéden csavartam,arcodon látva,hogy szenvedsz,fokozztam úgy,hogy jobban megszorítóttam és húzogatni kezdtem.Elfolytótt síkolyod,csókkal méltányoltam és meglepett az a szenvedély ahogy viszonoztad a csókom,ahogy szádba szívtad a nyelvem,tested minden korlátozottsága ellenére.Szenvedélyes csókod közben lassan lehúztam a csipeszt csiklódról.Eléd térdeltem és meggyötört csiklódat megérintettem a nyelvemmel.Szuszogásod erôteljesebb lett de a szenvedélyedrôl böséges nedved is árulkodótt.A csipeszt az
orrodra helyeztem,akartam,hogy a szádon keresztûl vedd a levegôt és,
hogy halljam az élvezeted miközben kiszivóm a nedved.Altested súlya egyre érezhetôbb lett a nyelvemen,és hiába húzogattam mellbimbódra helyezett csipeszt,nem reagáltál a fájdalomra.Sikolyod kéjes lett.A csipeszeket egyenként téptem le a melledrôl.Tested megfeszûlt,kapkodva vetted a levegôt.Átöleltelek és ölemben éreztem tested súlyát.Orrodról levettem az utolsó csipeszt és szabadá tettem a hátrakötött kezedet.Te is átöleltél...


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr5420894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása