Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Viz

2007.10.19. 13:06 :: Slevi

A víz


 


 

Azúrkék szinű selyem pongyolát vettél fel a fürdés után.Éreztem kellemes illatód amint mellém ültél.Újból megkivántalak és,hogy ezt jelezem néked kezem meztelen combodra tettem.Elmosolyogtad magad.Tudtam,hogy mosolyod nem biztatás csak elfogadód férfias játékom mit újból el kell játszodjak előtted,hogy részesedjek nőiességedből.

Megcsókoltam a nyakad,majd ajkunk összefórrt.Kibontóttam pongyolád övét,hogy lássam meztelenséged.Melleidel érintetted arcom és élvezed amint körbe csókolom melleid.Kibontóm nadrágom és lehuzóm magamról játékosan elkapód a fejem és azt sutogód:

-Ma csak játszani akarok!Megértem szándékod,mivel ismerem és szeretem ezt a játékot.Át ölellek és újabb csókokat lehelek testedre,miközben Te szenvedélyesen simogatsz kezedel megérinted a vesszőm.Megemelem a lábad és számhoz emelem,hogy megkóstoljam lábfejed,bokád,tudom,hogy ezt élvezed.Szapóra szuszogásod hallom majd újra fejem útán nyulsz,hogy ajkadon érezd az ajkam és igy kostólgatjuk egymást egy ideig,mikor szinte könyörögve mondód:

-Nem birom tovább tartani!Megértlek és meztelenre vetközőm,miközben Te igyekszel minél jobban széttárni lábaid.Eléd térdelek és még igazitók testtartásodón,hogy minél megfelelőbb legyen.

 

Szemeid lehunyod mielőtt vizeletedből rám spriccelnél.Élvezem amint testemen végig folyik majd számmal közelitek feléd,hogy ugy fogjam fel az újabb adagót.Látom,hogy nézed készülödésem,altested feszült izmát el lágyitód és hagyód,hogy élvezem aranysugarad áradását melyből igyekszek minél tőbbet felfogni és lenyelni.Kéjesen nézed amint testedből az én testembe kerül az éltető ősi elem,ami a víz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr51201152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása