Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Életképek

2009.09.07. 15:07 :: Slevi

  

                                                             Életképek
                                                  (Az erotika keresése)
                                                              1rész
                                                                 §
Már elég régen nem beszéltünk ennyire személyes dolgokról,és közben meztelen talpadal,vesszômet tapodtad.Újra észrevettem,hogy nô vagy és egyre keményebb vesszôm férfinek minôsit.Nevetve kérded ha kedvem lenne kinyalni.
-Persze.Lehet róla szó.- válaszolom.Probálok helyezkedni de te újabb kérdéseket teszel fel,régebbi emlékezetes intim egyűttlétünkről miközben tovább tapodtad kemény vesszôm.
-Tudod,hogy nagyon fájt mikor tûvel átszúrtad a mellem?
-Igen emlékszem de te ajánlottad,hogy csináljunk valami nem hétköznapit.Miért is akartad?
-Azért mert élveztem,ahogy hatóttam reád szenvedésel.Szerettem látni ahogy bekeményedsz,akkor élvezetesnek találtam szadizmusodat.Olyan csodásan feloldóttad feszültségemet miközben kinoztál.
Tényleg miért is hanyagolsz az útóbbi időben?Már nem találod elég izgalmasnak a szenvedésem.Mi a fene történik velünk?-kérdezted és egy pillanatra elvetted talpadat vesszômrôl.Kezemmel lábfejed után nyúltam.
-Idösebbek vagyunk édesem és már nekem sem megy úgy mint régebben és te is mindig feszűlt vagy-probálkoztam egy alapigazságal
-Igen,megváltoztunk,én mindenképpen.-mondtad és lábfejed herém alá nyomtad.
-Ezt,hogy érted?-érdeklödtem de igazán lábjátékodra voltam fogékony.
-Te csendes lettél,mig én szenvedélyes.Hogy pontosan fogalmazak szadista vágyakat érzek irántad.-és talán,hogy éreztesd hitelesen vágyadat,játékos lábújjaid herémre nyomtad.A fájdalom váratlanúl ért.
Reflexszerüen probáltam elkapni a lábad de te ügyesebb voltál,megismételted a nyomást.
-Panaszkodj kis hímem,hogy milyen kegyetlen vagyok!-mondtad miközben talpad újra vesszômre nyomtad és kihívóan reám mosolyogtál.
-Nem gondoltam volna,hogy ilyen vágyaid vannak.-értetlenkedtem új személyiségeden.Csodás kéjérzetem van mit talpad simogató mozgásával egyre jobban fokozzol.Már szinte nem birom,megfogóm a lábfejed.
-Pedig most akartam beszélgetni szadista vágyamról.-nagyon kedves hangodból kiérzem ambiciózusal telitett nôiességed,pont úgy mint ahogy tudom mit akarsz megemelt lábadal mert én szoktattalak erre.
-Tudod én féltelek?Igen féltékeny vagyok,mivel érzem,hogy téged már az én öregedô nôiességem nem izgat.Szadizmusom viszont tudom érdekel mert te olyan férfi vagy ki szeret harcolni.Ohh rossz szót használtam.Te mindig bizonyitani szerettél,még a szerelmet is.Eddig visszataszitótt de most akarom,bizonyits.Szenvedve a lábam elôtt:Bizonyits!Miközben beszéltél megelégedetten figyelted,hogy lábújjaid egyenként számba veszem és megszopóm.Öszinteséged szorongásal töltôtt el,mint akit rajta kaptak egy súlyos mulasztáson.
-Igénylem a tested és mivel már te sem vagy mindig férfi és nem tudsz birtokolni én foglak birtokolni.
Szerepet cserélünk és elvárom,hogy élvezd a szadizmusom,mivel ezentúl módszeresen foglak kinozni.Lábad közben megcserélted,amelyiket eddig szopógattam azt a vesszômre nyomtad a másikat viszont a szám elé emelted.Ezalatt a csere alatt érdeklödtem:
-Hogyan akarsz kínózni?-Látam rajtad,hogy kérdésem szórakoztat.
-Kicsit több nyálal szopd az újjaim!Gondolom nem félsz egy kis fájdalomtól?Hidd el csak intim életünk megmentéséért teszem.Neked ez nem fontos?Makkomat probáltad befesziteni lábujjad közé.Számban levô lábujjad igyekeztem a figyelmeztetésed szerint kényeztetni.
-Nagyon fontos.-probáltam érthetôen felelni bár ígyekezetem ellenére egy kevés nyál ajkamra folyt de mivel érdeklödve figyeltél,talpadal letörölted.
-Szóval akkor most alaposan kinyalsz.Egy erôteljes orgazmust akarok!-parancsoltad.Sajnáltam,hogy elvetted lábad merev vesszômrôl de mivel bizonyitani akartam lábadközzé hajoltam.Elnyomtad fejem.
-Térdelj elém!-parancsoltad.Talán a játék kedvéért engedelmeskedtem és eléd térdeltem.Kezed hajamba túrtad és hátra húztad.
-Nagyon neveletlen vagy,ettôl most eltekintek csak úgy mellékesen emlitem meg.Alázatal kell elém térdelj!Ezt is meg fogom tanitani neked.Most nyalj!Dús szörzeted viszolygó érzést váltótt ki belôlem de beléd nyaltam.
Az ízzed ismerôs volt,igazán már nem kivántalak.Most éreztem mennyire eltávolodtunk egymástól de talán a megszokás miatt nedved után kezdtem kutatni mit dús szörzeted akadályozótt.Kezed a fejemre feszûlt.Arra gondoltam ha majd kínozni fogsz,szeretni foglak.......

 

 

                          

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr631365969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása