Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

Tuz

2007.11.30. 15:07 :: Slevi

 




A Tűz


Feszültnek látlak és én is feszült vagyok.Kivánlak és te is kivánsz,ezt érzem mert lángolsz mint a tûz.Szügségét érzed annak,hogy megérintselek és akkor oldódna feszültséged .Mivel feszült vagyok én is,nem érintlek meg.Szeretkezésünk harc lesz és fájni fog,de én most épp erre vágyok.Akarom,hogy szerelmünk megsebezen.hogy jobban fájon mint a feszültségünk.Nézlek és titokban te is figyelsz.Egy rövid háziruha van rajtad,meztelen lábaidal csábitasz újabb erotikus játékra.A naptár szerint ma termékeny vagy és ilyenkór erotikád is ösztönszerűbb kihivóbb és elevenebb.Vacsorát készitesz,a szekrénybôl,hol erotikus játé-kaink kellékeit tartjuk,kiveszek egy nyakörvet.A kenyeret szeled,mikor a hátadhoz állok és felcsatolóm a nyakadra.Érzem rajtad,hogy élvezed azt,hogy szerepet osztóttam számodra és reggelig a szolgám lehetsz.Szereted az alárendelt szerepet ha használak mint egy tárgyat.

Kezet mosók addig te átöltözôl.Egy piros-babos kötény az öltözeted,

egyébként meztelen vagy és így szolgálod fel a vacsorám.Amig vacsorázok mellettem térdelsz és az asztalról lehulló morzsákat tenyeredbe gyüjtôd,mivel ez lesz az esedékes vacsorád ha engedélyezem.

Mivel a délután láttam,hogy csokoládét majszoltál,ezért letiltóm a vacsorád,ha te nem vigyázól én kell vigyázzak a formádra.Vacsora után engedélyezek tíz percet,hogy tisztálkodj,bele értem a konyhai mosógatást is.A késést megbüntetem,minden perc késésért 10 ütést kapsz a farodra.Igyekezeted ellenére 5 perces késésel jôsz a szobába.

-Mit érdemel az a szolga,ki megvárakoztatja az úrát?-kérdem.

-Öt percet késtem,ezért ötvenet kell kapjak a faromra.-mondód a faliórát nézve,hogy nehogy tévedj a késés idejét megállapitva.Kezemel intek,hogy foglald el a helyed,illetve hajolj a szék felé.Megint a rövid háziruha van rajtad.Mielôtt a székre hajolnál kibontód az öved,hogyha esetleg meztelenek akarlak ne legyen annak akadálya.Nézlek és azon gondolkozók,hogy milyen büntetô eszközt haszáljak.A végén a nadrágszijamat csavaróm a kezem köré.A hátadhoz állok és feltürôm a ruhád.Meglátva két szép farod és derekad nôies ívelését,vágyat érzek irántad.Erekcióm,feszülô nadrágom még jobban fokozza és úrá lesz rajtam a szadista.Igen,akarom,hogy szenvedj és bármennyire is fog neked fájni,vágyam csak nem fogod megérteni!Ütéseim erôteljesek.

Hangosan számolod azokat.A 37-ik ütésnél rándul meg fájdalmasan a tested és reflexbôl megemeled a lábad is.A tûzpiros csíkok, még kivánatosabbá tesznek számomra.Megsimitóm farod,lecibálom rólad a ruhát,hogy markomban érezhesem melleid,melyeket többszôr megszóritok.Jól esô sóhajtásod,újabb jólesô erekciót kölcsönôz.Meztelenre vetközôk én is,majd folytatóm a büntetést.A 45-ik ütés után izzadt tested fölé hajolok.Gerinced mentén apró csókokkal akarom éreztetni véled vágyam.Arcomal érintem forrón sajgó farodat és nyelvemel lenya-lom testedrôl az izzadságot.A nyalakodásból farodat sem hagyóm ki.A pirosló csíkokat mikor nyelvemel megérintem megrettensz.Az ütések nagyon érzékenyé tették.Félsz érezni a kellemest,félsz érezni a vágyad és felismerni azt,hogy fájdalmadban kódolva van a szenvedélyem.Ezt gerjesztem,ezt akarom lángra lobbantani.

-Negyvenhaaat!Uhhh!!!-számolsz újból,mert folytatóm a büntetésed.

Az erôteljes ütés után,várakoztattlak mert tudom,hogy szolgalelkednek erre van szüksége és feszültséged csak így tudom oldani.Az ötvenedik ütés után leülôk az ágyra és onnan figyelek.Akarom éreztetni veled azt,hogy a feszültségnél és fájdalomnál van borzalmasabb:A céltalan lét mely kizárja az öröm lehetöségét de kizárja a fájdalmat és a feszültséget is a várakozásal.Nem gyújtók reá csak figyelek.Probálok reád hangolodni és egyûttérezni veled.Milyen érzés a várás.Tekintetedel lesed,hogy mikor intek,hivlak újabb szolgálatra.Várod a parancsomat,hogy hasznosnak érezd magad.Tudom,hogy nem tudlak soha megfejteni,hogy mit miért akarsz érezni de vágyad tûzére erotikus feszültségedre keresek magamnak egy választ.Intek a kezemel.

-Megengedem szolga,hogy lábam elé csúsz és megköszönd a nevelésed!Térdre ereszkedel és elém csúszol.Megcsókolod a kezem.

-Köszönôm úram gondoskodó nevelését és,hogy engedélyt kaptam arra,hogy ezt kifejezhesem!-mondtad miközben én ujjamal arcodat simogattam.Élvezem,hogy mennyire beleéled magad,mennyire lázba tudd ,hozni a szolga szerep.Az ölembe ültetlek,tested közelsége be-vadit.Csókolak,ahol csak érlek.Élvezed.Érzem erôteljes,inkább szenvedélyes ölelésedbôl.Nagyon szeretem szenvedélyed,ezért arra kérlek;

-Akarom,hogy szadiz!-közben melleid csókolgatom.Szemeid lehunyod mert csodás amit érzel és így behunyt szemmel válaszolsz.

-Ohh úram,kinozón kedvére,bármire hajlandó vagyok de ezt az egyet ne kérje.Erre én képtelen vagyok!Erôsen ölelsz.Szeretnél magadba érezni.Egy pillanatig megértlek.A szolgalelküség is egy elv.Az ágy mellé tett ruhacsipeszek után nyúlok és miközben csókolak kezdem felhelyezni a melleidre.Szemlátomást élvezed,arra gondolsz,hogy elfelejtettem,hogy mirre kértelek.

-Tudod miért kapod ezeket a melleidre?Vállamat kóstolgatod,nagyon érzékenyen.Nem harapsz és mégis érzem fogaid amint húsomat érinti.

-Engedetlen vagy!Megtagadtad a parancsomat!

-Nem!Nem kötözhetem ki az úramat!Én vagyok a gyenge az úram az erôs,és ez így van jól!-magyarázod elméleted miközben csipeszt helyezek fel a mellbimbódra.Ennek a csipesznek a szóritása erôsebb mert én szereltem reá az acél rugót.Egy pár másodpercig,látom,hogy kellemetlen neked de utána nem zavar,megint szenvedélyel csókolsz.

-Nyugodtan kiköthetsz!Acsipeszeket viszont nem veheted le magadról!-utasitlak.

-Jó,de csak azért mert az úram így akarja!-mondód és leakasztód a zsineget az ágy szélérôl,mellyel elég gyakran ki szoktalak kötözni.

Tanultál tôlem,pont úgy csinálod a hurkót mint én.A csúklomra helyezed és miután jól meghúzód az ágy támlájához rögzited kezeim.

Élvezem ahogy csinálod.Tehetetlen vagyok.Felémhajolsz,megcsókolsz.Körmeidet mellkasomba nyomód és belém marsz.Reám fekszel csókolsz,harapsz és karmolsz.Fáj de probálom titkolni.

-Erre vágyótt az úram?

-A vad szenvedélyedet akarom!

-Kételkedsz a szenvedélyemben?Az én szerelmembe?Jó akkor vad leszek.Nem csak nekem,neked is fájni fog! Igérem!Magamra hagysz.A romantikus hangulatú estéken gyertyákat szoktunk gyújtani a vacsora teritékhez.Ezeket a gyertyákat az ágy melleti polcra helyezed majd le kapcsolód a villanyt.Teljes sötét szobába,kikötözve hallgatozók,hogy merre lehetsz.Nem szólok,teljesen ki akarom szolgáltatni magam ne-ked.Közeledô neszeket hallok,ahogy jössz felém.Majd megállsz a szekrény fiókjába kutatsz valamiért,valamivel erôsen zörögsz.Ismerôs zörej,,Igen ez egy gyufásdoboz.Talán meg akarod gyújtani a gyertyákat?Valamivel matatsz...Jól hallom közeledésed.Érzem,hogy itt vagy az ágy mellett.Kezedel megérinted a lábfejem de a következô pillanatba zsineget csavarsz a bokám köré és kikötôd lábaimat is az ágy támlájához.Épp azon gondolkozók,hogy mi a szándékod velem,mikor egy súlyt érzek a mellkasomon.Meg gyújtasz egy gyufaszálat.Felettem állsz.Fehér tûsarkú cipôdel taposód a mellkasam.Mosolyogsz talán azért,hogy sikerûlt meglepned.Az égô gyufaszálat a hasamra ejted.

Nem alszik el.Éget.A cipödel reátapotsz.Teljes megint a sötét.Viszont a te mozgásodat ez nem zavarja.Szinte táncolsz rajtam.Cipôd sarkának szurása erôsen kinoz.Fájdalmamban nyöszörgôk.Megállsz egy pillanatra.

-Sssssss !Szadizást kértél!Vad szenvedélyt!Élvezd édesem!Vagy nem tudtad,hogy milyen a fájdalom?Nem baj,én meg tanítom neked és fogod élvezni,ugy ahogy én!-mondtad miközben tûsarkadal vesszômet tapostad.Majd újabb táncba kezdtél,mit én végig szenvedtem.Az erôs kötés miatt,csak nyöszörôgni tudtam,majd le sétáltál rólam.Taposásod után fájt a testemSarkad karcolása égette a combom.Felmérve a helyzetem most le sem állithatlak,mert az nem lenne férfias gesztus.Erre gondolva újabb taposásba kezdtél.Ezt viszont élveztem.Meztelen talpadal álltál a testemre.Gyufát gyujtóttál de ezútal azért,hogy világosságót csinálj.Összesen hét gyertyát gyujtóttál és közben talpad a számhoz emelted.Megcsókoltam,többszôr is.

-Ne csak csókold,nyald is!A lábújjaimat szópd le!-parancsoltad.Igen,

ezt akartam,erre vágytam,hogy dominám legyél.Ezt viszont nem gondoltam,hogy ilyen hitelesen,pillanatok alatt szolgából-dominává alakulsz.Élvezettel nyaltam és vettem lábújjaid a számba.

-Bô nyállal akarom édesem!Ugy ahogy én szoktalak leszópni!-probálkoztam igényednek megfelelni.Te mégis elvetted lábad a számtól és a vesszômre tapostál majd rugdosni kezdted,hol gyöngéden,hol erélyesen míg be nem keményitetted.Ekkor reá ültél és talpad a számhoz nyomtad.Nyaltalak és mozogni probáltam de te hirtelen megpofoztál.

-Te szadizást kértél!Én akarom a gyönyört!Nem baj,csináljuk másképp!-mondtad és a polcról levettél egy gyertyát és elém térdeltél.

-Kezdjûk egy kis elôjátékkal!Puszikát kérek a puncimra!- mondtad és úgy térdeltél,hogy csak nehezen tudjalak elérni.Közeledtél de mikor majdnem elértelek elkaptad az altested.,majd megint közeledtél és a megolvadt viaszt a kikötözôtt karomra locsoltad.Nagyon égetett de most engedted a puszit.Egyre közelebb jöttél,nyalni kezdtelek és arról gyôzôdtem meg,hogy élvezed a domina szerepet.Nedved nem apadt,

miközben az égô gyertya viaszát cseppegtetted reám.Egy nagyobb adag viasz után mit a nyakamra öntöttél,mivel nagyon égetett,megharaptalak.

-Fog nélkûl édesem,mert most én kinozlak téged!-parancsoltad és a kezem alá tartóttad a gyertyát,hogy a lángja égessen.Fájdalmamban újra nyöszörôgtem de ugy láttam,hogy te élvezed.Szemedben tükrözôdni láttam a gyertyák fényét és a szenvedélyed.

Megpofoztál újra és erélyesen reám parancsoltál:

-Folytasd!Fejemet a lábad közé szóritottad.Egyik kezedel erôsen szóritóttad,azaz irányitóttad a fejem.A másikkal továbbra is a forró viaszt

cseppegtetted a karomra.Élvezettel nyaltalak és sóhajaid most erôteljesebbek voltak mikor elélveztél.Majd mellém feküdtél.Kezedben ott volt a gyertya.

-Azt hittem,hogy én képtelen vagyok reá de szeretlek szadizni.-mondtad miközben cseppegtetted reám a gyertyát.Nagyon égetett de igazán nem zavart.

-Szerepet változtatunk,dominám?

-Domina,csipesszel a mellein?Nyakörvel a nyakán?Nem úram,maradok szolgának.Szadizni szeretek nem úralkodni.Szeretek a szolgád lenni!-magyaráztad.

-Mikor megint termékeny napód lesz,foglak kérni,hogy szadiz.

-Miért nem akkor mikor menzesszem van?Kérdezted pimaszkodva és elnevetted magad.Majd a polcra tetted a gyertyát és reám feküdtél.A melleiden levô csipeszek engem is nyomtak de szerettem érezni meleg testedet.Simogatásodal szítóttad a vágyam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr58247938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása