Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Virtualitás

Amennyiben nem vagy még 18 lépj tovább! Köszönöm szíves megértésed. Valós vagy elképzelt történetek az erotika (hetero) területéről.

Friss topikok

  • Lace: Ezt nagyon kedveltem. Ezt akartam már tőled. Miért nem olvastam én ezt eddig??? (2010.11.08. 13:30) Szeánszok
  • Lace: Köszönöm! ...én is emlékszem a Kezdetre, 'mely így kezdődött: "Szeretnék szembesülni szadista vágy... (2010.03.23. 09:40) Kezdet
  • warnyu (törölt): Örülök, hogy ujra irsz :) varnyu És annak is örülök,hogy épp arról szól a blog, ami engem mostan... (2009.02.23. 21:35) Képek

Linkblog

switchek

2008.04.18. 11:31 :: Slevi




( Switch-ek )

Ötödik élmény

Nem volt kérdés,mindketten switchek vagyunk.Mig én inkább uralni akarlak,addig te inkább szadista vagy,de mindketten igényeljûk a kínzó szenvedélyt úgy adni mint kapni is...
Félhomályban ülűnk,beszélgetünk,gyertyát gyújtók, a szobában egészen világos lesz.Tekinteteden látom,hogy akarod a közelségem ezért melléd ülök.Megcsókolsz,érzem rajtad a szenvedélyt,kibontom a kimonód övéd és nézem mesztelen tested.Hagyod,de mikor melledhez hajlok,hogy megcsókoljam,megpofozól.
-Hogy képzeled,hogy csak így letámadsz!Azonal kérj bocsánatót!Szeretem a szerep osztásod,bár ezen még változtatni fogok,gondolom miközben letérdelek lábaid elé.Szemeden láttam,hogy örvendsz lábaid előtt látni.Szenvedélyel csókolom meg lábfejed majd megemeltem,hogy talpadat is megcsókoljam de te elkapod a lábad.
-Vetkőzz!-parancsolod és miközben vetkőzők egy zsinórt veszel a kezedbe.Hurkót csinálsz reá,kezedel intel,hogy álljak eléd.Megcsókolsz.
-Ezt ezentúl mindig fel fogom kötni!-mondod és a hurkót herezacskóm tövére helyezed és erőteljesen megszorítód.Nagyon kényelmetlen szinte fáj de épp ezért csinálod.Kicsit gyönyörködől munkádba és feszülő golyóimba és újra megcsókolsz,megint szenvedélyel.Csók közben melleid szorongatóm.Ugy érzem,eljőtt az idő,hogy szerepet cse-réljűnk.Mellbimbóidra csipeszeket helyezek,miközben fülcimpámat nyalod és azt mondód:
-Ha nem bűntetsz meg keményen,akkor én bûntetlek meg téged!Egészen felizgatsz ajánlatodal.Elhatározóm,hogy jól elfenekelek.Le ülök a székre és magamhoz húzlak.Most tapasztalom,hogy milyen kellemetlen a kötés,mit a herémre tettél.Az ölembe akarlak fektetni.
-Mit akarsz velem csinálni?-kérdezed,értetlenkedve.
-Még nem fenekeltelek el szerelmem,most foglak.Nem tiltakozól,
ölembe fekszel és miközben elhelyezlek azt mondod:
-Ha nem fogok sirni,akkor rajtad folytatóm!-kicsit bosszant pimaszságod és elhatározóm,hogy kegyetlen leszek bármennyire is szeretlek.A szép farodat látva,mégis először megsimítóm azokat.Erőteljes paskolásra meg-meg rándul a tested,a fájdalmat viszont jól bírod,sőt szinte élvezed mert nyögéseid szinte kéjjesek.A vetközéskor levetett nadrágomból kiveszem a szíjat és avval folytatóm fenekelésed.Percek alatt meg is látszik a hatása mivel farodat duzzadt csíkok ékesitik és újabb ütésekre egyre jóbban remeg a tested az ölembe.Viszont csak nem sírsz,pedig az egyik duzzadásodból mely tôbb ütést kapott,szivárog a vér.A válladhoz hajolok és megcsókolom,karodal át ölelsz majd elém állsz mert az ölembe való ülés most fáj neked.Eléd állok én is és ajkunk szenvedélyes csókban olvad egymásba.Egy idô után viszont ki veszed kezembôl a szijat és elsuttogód a játékszabályt.
-Minden ütés egy csók!Eléd térdelek mikor még azt mondod:-Mig el nem élvezek.Nem várakoztatsz,a szíj a hátamba csíp.Megcsókolom a combod és magamba szívom kellemes illatod.A következô ütést követôen illatod forrása felett csókolak és élvezem a játékod.Az ütéseid szaporábbak lesznek miután kelyhed nem csak megcsókolom hanem bôséges nektárod kiszívom és nyelvjátékba kezdek.Néhány menekülô erôteljesebb ütés után megfeszûl a tested,és kezeidel szóritod a fejem.
-Uhhh de csodás!Folytasd,folytasd,folytasd!-mondod síró hangon.......


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualisbdsm.blog.hu/api/trackback/id/tr15431231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása